1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Pat mss vind je t wel hartstikke leuk
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Da fuck:

    :'-(
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Erg mooi. Maar nu wil ik ook wel gameplay overdag zien, zonder regen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Grand Theft Auto 5 kost tijdelijk 9,99 euro op PlayStation 5
    19,99 euro op Xbox Series X en S

    Grand Theft Auto 5 kost tijdelijk 9,99 euro op PlayStation 5 en 19,99 euro op Xbox Series X en S.

    Dat blijkt uit geüpdatete prijzen op de PlayStation Store en Microsoft Store. Volgens de PlayStation Store gaat het om een 'speciale introductieprijs', die geldt van 15 maart tot 15 juni 2022. De reguliere prijs van de game is 39,99 euro.

    Xbox Series X- en S-gebruikers krijgen volgens de Microsoft Store de helft korting en betalen tot en met 14 juni 19,99 euro. In beide versies is zowel de singleplayermodus als GTA Online inbegrepen.

    Het is nog onduidelijk voor welke prijs de fysieke versies van de game in de winkels komt te liggen.


    Grand Theft Auto 5 verschijnt op 15 maart voor de huidige generatie consoles. De nieuwe versies bevatten verschillende grafische verbeteringen en drie grafische modi.

    Zo is er de Fidelity-modus, met een native 4k-resolutie en ray-tracing op PS5 en Xbox Series X, en opgeschaalde 4k op Xbox Series S. Daarbij draait de game in 30 frames per seconde. Verder is er Performance-modus, waarin de game op PS5 en Xbox Series X in 60 fps en opgeschaald 4k draait. Op Series S draait de game in 1080p. Tot slot is er op PS5 en Xbox Series X een Performance RT-modus, met opgeschaald 4k en 60 fps en ray tracing.

    Verder bevat de current gen-versie verbeteringen als snellere laadtijden, meer mensen en verkeer op straat, meer planten, verbeterde waterreflecties en meer. Op PS5 wordt er gebruikgemaakt van haptische feedback en de adaptieve triggers. Ook is er 3D Audio op PS5 en Spatial Sound op Xbox Series.

    Ook maakt de PlayStation 5-versie gebruik van haptische feedback van de DualSense-controller, Tempest 3D-audio inzetten en snellere laadtijden genereren.

    Tot slot kan gemaakte progressie op oudere consoles kan eenmalig overgebracht worden naar de current-gen-versie. Hetzelfde geldt voor Grand Theft Auto Online-personages en -progressie. Voor PlayStation Plus-bezitters is GTA Online var 15 maart tot en met 14 juni gratis te downloaden.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dure grap voor een overrated game van jaren oud.
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Voor dat tientje wil ik wel even kijken wat ze ervan gemaakt hebben op PS5, wellicht nog een SP playtrough knallen voor de zoveelste keer.. Online kan me gestolen worden tho.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het hangt helemaal af van de mate van upgrade. Maar 10 Euro vind ik dan niet verkeerd, zeker omdat de SP goed is.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wat is er precies overrated aan? De SP was toch gewoon goed en GTA Online kan je ding niet zijn maar slecht is dit volgens mij ook niet.

    Heb zelf na al die jaren wel weer eens zien om de SP te spelen dus voor €10 is dit een no brainer imo
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik heb de SP nog nooit uitgespeeld, dus misschien maar eens oppikken voor deze prijs. Het is de enige 3D GTA die ik niet heb uitgespeeld.

    Heb de game dan wel op pc, maar pc gaming is voor dit type games meh.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    bro..
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Joins the club. Ik heb het denk wel 5 keer geprobeerd, maar ik haak steeds weer af. Dat hele wisselen tussen characters is het gewoon niet voor mij.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    no cap
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Gekke gasten
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat wisselen met karakters stelt weinig voor. Ze spelen alle drie bijna hetzelfde.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Maar twee ervan zijn oude witte mannen... Dat kan in deze tijd niet meer.
     
    Fiasco, Hoosie, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ook maar even aanschaffen denk ik. Al wacht ik wel even de reviews af of het de moeite is.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    fixed
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Voor mij kwam deze game toch pas echt goed tot zijn recht op de PC. Ultrawide, constant hoge framerates en een enorme grafische verbetering was zo'n verademing na de matige versie(s) op de Xbox One en PS4. Speel uiteraard wel met controller.

    Maar met 100% in de Xbox 360, PS4 en PC versie vind ik het nu wel welletjes geweest met deze game...

    Toch benieuwd naar de grafische stap tussen de PC en XSX/PS5 versie, al is het wel weer jammer dan men opnieuw op 30fps blijft steken voor de meest grafische 'Fidelity-modus'. En laat dat nou juist het belangrijkste element zijn voor een game vol snelle actie. |:-
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421




    EDIT: Typisch GTA5 YT filmpje? :confused:

     

Deel Deze Pagina