1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  2. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Gewoon doen zou ik zeggen. Ik ben door een maat van mij jaren geleden ook de games van From Software gaan spelen en dit geeft toch een unieke ervaring qua games. Ik stam nog uit de tijd van de jaren 80 en 90, waar veel spellen al best pittig waren om te spelen. Dat gevoel krijg ik met dit soort games weer terug.
     
    Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Snap er niks van. Kwam eerste echte story boss tegen. Kon net daarvoor een NPC summonen om te helpen.

    Ga steeds dood bij mini bosses zoals een lopende boom en die gast met gouden armor op paard.

    De story boss was zo bezig met dit NPC die mij hielp dat ik hem met gemak kon afmaken. Had na alle verhalen wel verwacht dat ik daar heel vaak dood zou gaan
    Heb denk ik gewoon geluk gehad. Al was het wel een beetje anti climax.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    moet ik nu hier zijn voor leven in de tent?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Dit is in o.a Demon Souls ook regelmatig in bepaalde levels. De level naar een Boss toe was vaak lastiger dan de Boss zelf.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zou zeggen koop het spel ook. Het zit echt goed in elkaar met een prachtige open wereld.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    game

    ja considered it, is eig ook helemaal mn type game maar toch ergens ook weer niet
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Is ook niet zo’n moeilijke boss. Phase 2 als die met zijn hamer de lucht in gaat moet je naar hem toe dodgen, dan kun je hem aantal keer goed raken.
    Zou t gewoon proberen als die dadelijk een keer in de sale is.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Elden Ring has been hacked. Maybe that comes as no surprise, considering Souls games often have copious issues with game-breaking exploits. But this is no ordinary hack. No, Elden Ring is just the latest FromSoft game to be targeted by a notorious Souls hacker with a particular penchant for invading players’ worlds and softbanning them.

    If you’re familiar with Dark Souls hacker Malcolm Reynolds, then you can probably guess what’s happening. For the uninitiated, Reynolds is a longtime hacker of FromSoft games who caused myriad problems for Dark Souls 3 and Dark Souls Remastered players some years ago. In both cases, he modified the game’s code to softban people by giving them invalid items and status effects. Well, he’s up to the same antics in Elden Ring, invading people’s worlds and giving them items they’d be better off without before killing them.

    Reynolds told Kotaku over Discord messages that the exploit he used, that “Hardscoping Tutorial” thing, is actually a debug item called pavel, used by the devs in testing and still lingering in the game’s code but not present in the game itself. He injects this into a player’s inventory through various altered spells, including the Meteorite spell that drops several clusters of purple rocks onto the environment. Once the player dies and is returned to their own world, Elden Ring registers this pavel as an invalid item, which the game interprets as evidence that the player is a cheater, which in turn results in a softban where the affected player can only play online with other cheaters.

    Reynolds said that the game’s Easy Anti-Cheat system is exploitable.
    “How you manage to bypass easy anti-cheat is another thing,” Reynolds said. “There’s basically a mask over the anti-cheat. While this mask is on the game [only] cares about ‘who it is’ and ‘what it’s doing,’ but once you take that mask off the anti-cheat, the game doesn’t care who it is anymore.”

    This is how he was able to softban folks, by circumventing the Easy Anti-Cheat system and hacking Elden Ring to ruin people's time—as if the game doesn't do that enough already with how punishing it is. It's a headache being invaded by Reynolds. There's nothing you can do when he pops up. His spells are broken and too powerful, so you kinda just…take it. Complaints about Reynolds' actions in Elden Ring haven't started surfacing yet, but it may only be a matter of time, as his name often appears in the Dark Souls and Elden Ring subreddits.

    What do you do? According to a popular Reddit post from April 2016, the best course of action is to either disconnect or suicide to avoid a softban. However, it should be noted that frequent disconnects could get you softbanned, too.

    Surprisingly, Reynolds wants to get caught hacking Elden Ring. He said Bandai Namco and FromSoftware should use this as a lesson to implement better anti-cheat software that prevents hackers from exploiting game code.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fucking Dick.
     
  11. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Is dat een pleonasme of een tautologie?
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Pleonasme.

    Tautologie zou zijn dat je in je aars en je ster wordt genomen door deze cheater.
     
    schijterwt en Cyndris vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als jullie je afvragen hoe groot de map eigenlijk is van deze game, dan in de spoiler het antwoord.
    [​IMG] Fucking groot. :+
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Royal Capitol gister doorlopen. Wat een gruwelijke plek! Boss was easy maar heb dan ook al een tijdje een Bloodhound's Fang +9 doordat ik bij toeval op allemaal random plekken somber smithing stones heb gevonden. Weet nu even niet meer waar ik geen moet maar hoorde dat ik nog vier main bosses te gaan heb. 55 uur gespeeld, haha
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb aardig wat S Stones. Plus 6 ofzo. Waar kan ik die gebruiken???
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Smithing Stone? Sanctuary Stone?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die eerste inderdaad. Zit op mobiel, dat is kut typen.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Je kunt bij Church of Elle bij de blacksmith tafel of anders in Roundtable Hold bij de blacksmith je wapens sterker maken. Je maakt ze dan plus1 plus 2 etc. De damage gaat dan omhoog maar ook de opschaling die ze bieden obv stats.

    Je kunt zo ook Je item waarmee je spreuken doet of je schild opwaarderen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Thanks, maar de laatste keer dat ik het probeerde met een +2 Stone, kon ik hem niet gebruiken. Misschien een bug??? Hij wilde hem gewoon niet verzilveren, terwijl ik volgens mij wel aan de voorwaarden voldeed. Ik zal er straks even naar kijken. Als het nu wel werkt, dan hervat ik mijn speelsessie wel even om te zien of ik alweer en boss kan hebben.
     

Deel Deze Pagina