1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    1 Stones kun je gebruiken om je wapen op te waarderen tot max +3.

    2 Stones gebruik je om ze op te waarderen naar +4 tm +6.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Roundtable Hold. Of je hebt te weinig van de stone, dat kan ook. Het deel tussen de haakjes is het aantal dat je hebt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    En je hebt runes nodig
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit had ik wel door. Heb er al wel eens een verzilverd, maar dat was een plus 1 stone. Ik zal er naar kijken straks bij de kerk.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dude je kan waarschijnlijk je wapen echt direct naar +8 gooien ofzo. Gaat een hoop schelen en ga je absoluut merken.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Snap ik. Ik heb 5 [2] Smithing Stones. En 1 van [1]. Het probleem is dat ik die van [2] niet kan gebruiken voor mijn huidige wapens op de één of andere manier. Ik heb voldoende Runen, dus dat is niet het probleem. Ik snap alleen niet waarom ik die van [2] niet kan gebruiken. =(
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat je kunt doen als je dat wilt is googlen waar je een balbearing kan vinden voor smithing Stones. Er is een grot of tombe met miniboss die deze dropt. In de hub kun je dan bij een NPC deze inleveren. Vanaf dat moment kun je 1 en 2 smithing Stones kopen.


    Die van 2 kan je pas gebruiken als je wapen +3 is.
    De benaming is beetje lastig in dit spel. Als ze het Iron en steel smithing Stones hadden genoemd met een goede omschrijving was het duidelijker dan die nummers.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik weet dat je in die kerk maar tot een bepaald niveau kan upgraden. Daarna moet je bij de blacksmith wezen in
    Roundtable Hold
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zelfs daar kan ik nog niets.

    Ik zal dus even googlen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Raya Lucaria schijnt een goede tip te zijn, maar ik ben nog maar 32 en dat gebied is ongeveer level 50. Heb Margit nog niet neer en dat gaat ook nog niet gebeuren. Inmiddels wel weer een gewone smithing stone gevonden, maar ik moet ze + 3 zien te krijgen om die van [2] te kunnen gebruiken. Die Raya Lucaria is wel lucratief, maar nog te hoog gegrepen voor mij. Inmiddels wel met ontdekken iets verder in Limgrave. :)

    Co op geprobeerd. Het beste wat ik met Margit kreeg was 70%. En waarom word ik iedere keer naar een co op gehaald met mensen die Margit willen downen? Heb werkelijk waar nog maar 1x iets anders gehad, van de 10+ pogingen. Ze gaan ook echt naar binnen zonder op een ander te wachten en rammen er blindelings op los. Ik probeer die patronen van Margit te leren, maar de meeste keren is de host al dood voor ik de kans krijg. 8)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2022
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vlak voor je bij Margit komt heb je rechts een gouden inscriptie op de vloer. Hiermee kun je NPC tovenaar Rogier oproepen.

    Als je fan ook je summoning bel gebruikt heb je 2 afleidingen voor hem. Dat maakt het een stuk beter te doen. Wat voor build speelde je ook alweer?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik speel vooral een Warrior met strength build. En ik weet dat Margit zwak is voor een bepaalde type bonus waar ik deels aan voldoe.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als je warrior speelt zal jouw wapen waarschijnlijk geen speciale damage hebben zoals bij een mage of priest wel het geval is.

    Je kunt dan met crafting een grease maken om je wapen mee in te smeren voor bonus damage.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2022
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Overnieuw begonnen met een Samurai. Voelde gewoon beter dan een Warrior. Maat van mij die Souls expert is raadde me aan om Vagebond te doen, maar Samurai leek me de beste euro midden weg. Gezien zijn build up blood loss vanaf het begin. En gelijk al 3000 runen. Voelt goed om dit te doen. :)
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ga je dan ook punten investeren in Arcane? Je hebt namelijk redelijk wat wapens die met arcade schalen en een minimum Arcane nodig hebben die bleed opbouw hebben.

    Eventueel kun je dan zelfs voor magie gaan met andere negatieve statussen zoals rot. Dan ga je een beter de blood/duistere kant op.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb niks in arcane gestoken, met STR en DEX kom je een heel eind qua wapens met bleeding.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik hou het in de gaten, maar ik ga gewoon weer rustig aan doen. ;)
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik bedoelde iets anders dan bleed zie ik.

    Dit wapen doet meer schade aan vijanden met veel hp. Hemorage.

    https://eldenring.wiki.fextralife.com/Reduvia


    Er zijn ook Ashes of War met negatieve status effecten die je kan toepassen die schalen met Arcane.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar op moment is die Katana echt goud. Snij echt door NPC's heen en sommige one shot ik al en ben koud level 13. Handig als je 3.000 runen bij de start hebt, kon gelijk drie levels levelen. Nu alweer in de buurt van Margit. Eerst maar eens zien of ik mijn favoriete groepje neer kan halen zonder al teveel moeite op dit level. En daarna gewoon een zootje Grace sites vinden en die begraafplaatsen bij af gaan voor de runen. Ik kom er wel weer, maar in tegenstelling tot mijn warrior ben ik nu wel beter voorbereid. ;)
     
    BigSyke vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ga opzich redelijk maar snap vrij weinig wat ik moet levelen enzo.

    Ben nu level 32 Vagabond en heb net de bloodhound fang, van die kleine boss. Had mijn standaard wapen wel +5 ondertussen, maar even geswitch om te kijken of dat wat is.
    Doe maar wat vigor, strength endurance en dex levelen maar geen idee waarom (op dex na dan want dat moest voor dit wapen). Hoor van alles over een specifieke build maken, maar snap er de ballen van.

    Overigens Margit nog niet gespot al heb ik wel een idee waar die zit. Net voor het eerst afgedaald in een grot die wat groter en verticale is dan de kleine. Wel heel gaaf.

    16 uur onderweg zie. :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina