1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Die heb ik dus nooit gespeeld. Actie game?
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Inderdaad. Zelf overigens ook nooit gespeeld maar moest er toch aan denken.

    Het schijnt niet een hele sterke game te zijn geweest.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Kijk er niet echt naar uit om dezelfde dungeon meerdere keren te verkennen, puur voor de job/loot grind. Verder is het duidelijk een Tecmo game. Goede camera controls blijft lastig. ;)

    Wisselende reacties. We gaan het volgende week zien (release). Overigens demo speelbaar op verschillende platformen. Dit lijkt mij in ieder geval een betere coop game dan die extreem tegenvallende Babylon's Fall...
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417





    Minder FF, meer action rammen dus. Game is in ieder geval ontzettend campy. B-movie style, maar dat heeft zijn eigen charme natuurlijk. Check 4:09 in 2e review voor sfeerimpressie van Stranger Of Paradise. ;)
     
    jonathanx vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Snel, sneller, snelst. Geïnspireerd door F-Zero.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik weet niet. Op zich zitten we allemaal te wachten op een goede nieuwe F-Zero en/of Wipeout, en deze game springt op die behoefte, maar wat ik hier zie qua level-design, gameplay en graphics is niet bijster bijzonder. Ik vind het er op het eerste gezicht niet beter uit zien (qua design) als de 2 eerder genoemde games.

    Deze week (eindelijk) de release van Tunic btw.


    Zelda-killer, of net-niet imitatie … ? We gaan het zien.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2022
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Deze remake moet ik zeker nog eens gaan spelen. Half Life was en is legendarisch en ik heb veel goede dingen gehoord over Black Mesa. Meen dat het team inmiddels ook is gestart met werk aan de DLCs.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    2022 lijkt trouwens wel echt een top-jaar voor gaming te worden. Het is pas half maart, maar toch al flink wat prima releases, en ook niet onbelangrijk, ook veel games die op zich best veel druk op zich hadden om te presteren (grote namen, hype, verwachtingen, etc), en dat dus ook redelijk waarmaken (afgezien van Dying Light 2).

    Pokemon Arceus volgens velen de beste Pokemon game in jaren, Horizon Forbidden West en GT7 die grotendeels prima scoorden, Elden Ring nu al een van de beste games ooit volgens de reviews en meningen, Triangle Strategy dat old-skool JRPG terug naar het hoogste niveau brengt, en Tunic en OlliOlliWorld welke in het ‘indie-genre’ nu zeer goed hebben gescoord. Oh, en Sifu vergeet ik nog bijna.

    En dan moeten er nog aardig wat grote (en minder grote) titels verschijnen, zoals (hopelijk) BotW2, God of War Ragnarok, Little Devil Inside, Stray, en hopelijk DokeV.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Techland staat bekend om zijn goede support. Dying Light 2 valt wat dat betreft in een warm bad. Heb voldoende vertrouwen dat het goed komt. Plague Tale 2 krijgt ook nog een release dit jaar. Verder met je eens dat 2022 een geweldig gaming jaar lijkt te gaan worden!

    Ik denk dat vooral de kleine tot middelgrote titels goed gaan scoren. De grote triple-A namen hebben veel meer last van gebrek aan visie en problemen bij het coördineren van dev teams op lange afstand. Corona heeft onbedoeld het kaf van het koren gescheiden. De drek die nu boven komt drijven is heel lang verborgen gebleven in de gaming industrie.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    vanavond verder gaan met Dying Light 2 (samen met 3 vrienden). Geen problemen gehad met bugs enzo, en net de nieuwe update geinstalleerd dus het kan alleen maar beter worden. Techland idd bekend om hun support en dat laten ze nu ook al zien
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja de series s heeft ook een 60fps mode nu.
    De ondersteuning is altijd wel goed bij hun.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Dit is de companion game, een appetizer voor de echte nieuwe Suikoden.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417






    Oorspronkelijke releasedatum: 24 maart 2022
    Ontwikkelaar: Kadokawa Games, Ltd.
    Uitgever: Clouded Leopard Entertainment Inc.
    Platforms: PlayStation 4, PlayStation 5
    Genres: Computerrollenspel, Avonturenspel, Strategisch videospel

    Fire Emblem, maar dan met mechs. In de ruimte. Cool! Ik hou wel van dit soort unieke releases.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    De definitieve versie van Street Fighter 5 (update). Zwak gestart, sterk geëindigd? :thumbs:
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zeker weten. Maar bij deel 6 gaan ze never nooit niet wegkomen met weer zo'n klein startroster van vechters.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Leuk geanimeerd hoor. Doet me wel een beetje denken aan Phantasy Star (Megadrive).
     
    MAD 1976 en Yi-Long vinden dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ze zeggen toch niet ze een Complete Edition releasen? Alleen een update met nieuwe filters, tweaks, etc.

    Heb de base-game een paar keer geprobeerd tijdens zo’n gratis weekend en later nadat hij in PS+ zat, maar zoveel content is ‘locked’ want DLC dat het gewoon als een demo voelde, dus zette het vrij snel weer uit en game weer verwijderd. Waardeloos.

    Als ze straks een Complete/Ultimate Edition voor PS5 uitbrengen zonder al het DLC gezeik, dan prima, geef ik het een kans, maar vooralsnog heb ik niks met SF5 …
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    eeeen op wishlist! ziet er interessant uit!
     

Deel Deze Pagina