Nouja, blijkbaar is dat wel erg zeldzaam, dus geld krijgen buiten deze dingen om is wel een stuk moeizamer geworden. Vind het gewoon erg jammer, deze game is gebouwd rond microtransacties, dat zie je aan alles. Dat had toch allemaal niet gehoeven.
Ik ook hoor, ik begin steeds meer plezier te krijgen van mijn stuurtje maar het voelt toch ergens wat zuur aan.
Waar ik bij Black Flag niet anders deed, heb ik nu nergens last van als het om MT gaat. Vervelend, maar denk alsnog wel zonder te kunnen.
Black Flag had inderdaad MT. Grondstoffen en dergelijke voor je schip zodat het makkelijker werd op zee. Onder andere.
Oke, klinkt heftig kerel. Dat wist ik niet. Gelukkig ga je er sindsdien beter mee om begrijp ik uit je reactie.
Black Flag? Are you sure? Kan me niets herinneren van MTX....totaal niet nodig ook? Heb er echt niks van gemerkt.....waarschijnlijk laatste AC game waar dat bij was lol
https://tweakers.net/nieuws/194844/...turismo-7-na-kritiek-op-microtransacties.html Goed nieuws, hogere beloningen
Ik ook, dan blijft het kopen en tunen van auto's toch nog erg leuk, ipv alleen maar leuk met de nodige herhaling. Edit: ''Spelers krijgen eenmalig een miljoen credits ter compensatie, schrijft de studio.'' Dat is aardig als je maar 98K hebt.
Vraagje. Ik moet een Gr.4 race auto hebben voor een evenement. Nu heb ik een Honda Civic Type R Limited Edition (FK '20 auto. Kan ik die upgraden en tunen zodat het een Gr.4 auto word of moet ik echt z’n auto kopen bij de autodealer?