Momenteel aangekomen en eerste stukje gespeeld in Lurnia na het kasteel.
Godrick was echt lastig. Heb ik een goed wapen dat voor de helft hole damage doet, is hij redelijk bestand tegen hole damage.
Daarom mijn skills iets aanpassen. Ik ga een 2e neutraal wapen gebruiken. Een wapen zonder vuur, bloed etc. Deze wil ik dan kunnen bedekken met vuur of bliksem als vijanden daar zwak tegen zijn met een incantation.
Net ook een spreuk gevonden waarmee ik een zon kan oproepen. Maarja dan heb ik nog veel meer faith nodig. Eerst wil ik mijn Vigor naar minimaal 20 en 5 punten in mind erbij.
Edit: Mijn Scythe heeft Sombering Stones nodig.
Ik neem een Falchion die ik al heb erbij die ik met gewone smithing Stones zover mogelijk upgrade erbij. Falchion heeft slechte scaling maar dat is niet erg want de base damage is relatief hoog en ik kan alle ashes of war en alle enchants erop gooien. Ook is Falchion lekker snel. Dus als ik bij een boss een sneller wapen nodig heb is dit een goed 2e wapen.
Wel jammer dat er geen wapens zijn met faith scaling die je kunt enchanten. Alle faith scaling is standaard met vuur of hole damage. Een neutrale faith damage is er niet.
Laatst bewerkt: 20 mrt 2022