1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4&PS5] Spider-Man Miles Morales

Discussie in 'Games' gestart door Yerewn, 15 jun 2020.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Dat einde!

    Dat Phin Miles pakt en naar boven rent, instant kippenvel. Cliche als fuck, kan zo 5 films noemen waar de villain uiteindelijk een change of mind en zich opoffert, maar damn erg mooi gedaan
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Sinds gisteren een PS5, vandaag even Miles geïnstalleerd en eerste 20 minuten ofzo gespeeld; Wow.
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice man dat je een PS5 hebt nu. Wel of niet via scalp prijsje? Gezien je opmerkingen over croissantjes denk ik van niet. :D
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Uiteraard niet bij een scalper, al heb ik wel teveel moeten betalen, want ‘bundel’. Gamemania leverde hem met een erg dure Horizon FW (80 euro :rolleyes: ) en een vrij nutteloze oplader die ik waarschijnlijk niet eens uit de verpakking haal.

    Maar goed, gezien de nog steeds verschrikkelijke schaarste en het feit dat mijn PS4 meer lawaai maakte dan Schiphol, ben ik blij met de aankoop.

    De stad vond ik in Spider-Man op PS4 nog best ‘saai’, maar lijkt nu al een stuk afwisselender en levendiger en mooier. Natuurlijk, zelfde stad, cross-gen game, maar ziet er vooralsnog gewoon indrukwekkender uit.

    Music is ook lit btw.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi. Heb wel een tip voor je: Op BOL kun je voor slechts 15 euro een kabel krijgen die ook een oplader is. Die heb ik ook en is standaard aangesloten op controller en console. Werkt als een zonnetje en is lekker lang ook. Geen officieel spul, maar doet het verder prima. En je kunt blijven door gamen als je wilt.

    Enig minpuntje is dat hij af en toe zegt dat je batterij leeg is, omdat hij denk ik niet altijd goed registreert dat je kabel is aangesloten. Dat is meestal op te lossen door even een paar keer het Playstation logo op je controller in te drukken. De PS5 controller is de beste controller van Sony tot nu toe imo. Kan ook gewoon zijn dat ik minder vaak tegen de kabels aan moet lopen. :+
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je kunt gewoon je telefoon oplader gebruiken (ervan uitgaand dat het USB c is), hoef je helemaal niets extra's te kopen ;)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar zoals ik al een beetje aangaf moet het wel goed synchroniseren tussen de controller en console. En dat doet niet iedere kabel altijd. Gelukkig heb ik het amper meer.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gekke Yellow bijverkoop
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind 15eu nog best duur voor een merkloze usb-c kabel, maarja bol weet z'n prijzen wel.
    Ugreen zijn altijd goede kabels, 2mtr al voor 6eu (niet op bol kopen maar ali/amazon).
    En vermijd merkloze kabels van Kruidvat/Hema etc, die werken inderdaad niet optimaal.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    yellow koopt die gekke dropshipshit van bol.com

    alsof ie het lekker vindt om continu teringhard van achter gepenetreerd te worden met al zn aankopen
     
    Jorrie, Alexknl en fredfenster vinden dit leuk.
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Bro Yellow is op tijd uitgestapt met crypto je beseft niet
     
    Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik wel ja! :rolleyes:
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Nice! Ik speel vaak als ik niks te gamen heb ff een paar missies. Speelt soepel, niet te moeilijk, gewoon meteen fun.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Er zat gewoon een kabel bij de PS5 waarmee ik de controller op kan laden. En anders had ik die van de PS4 waarschijnlijk kunnen gebruiken.

    Ik vind de D-pad wel ruk btw.
     
  16. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    https://www.bol.com/nl/nl/p/hopora-...b51ElWa-F1chXGI5VBDRFhhQpO-MquGwaAi00EALw_wcB
    Had vorig jaar deze PS5 standaard met oplaadbare docking station in een gekocht. Super fijn want hiermee kan ik de controllers opladen en/of gewoon opbergen als ik klaar ben met gamen.
     
    Zifnap, Niels_x360 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Waar heb je je ps5 staan. Ik hou van minimalistisch dus heb alles in de tv meubel staan. Je moet alleen wel een fors tv meubel hebben wil je ps5 er rechtop inpassen.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    dunno of t aan mij ligt maar qua consoles en shit wil ik echt helemaal biks third party
     
    Tim vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die van mij ligt gewoon op het TV meubel. Heb niet de mogelijkheid om hem recht op te zetten zonder hem in beeld van de TV te zetten. Maar goed; werkt verder prima. :)
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Third party is voor gasten met vieze Cheetos vingers of je kleine broertje.
     

Deel Deze Pagina