1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    O.a. voor de woestijnscene vanaf 8:07. Sfeervol hoor. <3

    Origins pak ik begin volgend jaar op. Ik ben lang niet altijd fan van AC games, maar de Egyptische setting intrigeert me.
     
    Daz vindt dit leuk.
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    De setting - en de game zelf - is werkelijk prachtig. Wel erg jammer dat voor Origins (nog?) geen fps-boost versie beschikbaar is voor de XSX. Voor Odyssey natuurlijk wel en dat scheelt echt veel.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Als die patch uit is zal die AC RPG trilogie binnenkort ook wel verschijnen.

    Dat is toch wel een goede trilogie om als nieuwkomer in te stappen hoor jeez.
     
    Rossi46 en Tim vinden dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    ga op de koffie bij @Fiasco
     
    Fiasco en Modder-Eter vinden dit leuk.
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Neeeee joh, dus alsnog 60fps?! :D:D:D Vet dit, echt heel vet. De graphics zijn zo goed en dat straks gecombineerd met 60fps. Wauw! Benieuwd wanneer het echt zover is :)
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    De 60fps patch is inmiddels uit en het is echt een snoepje :) Alles loopt nu zo prachtig soepel, heerlijk! :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Fijn om te weten. Ik moet die game nog steeds een keer afmaken. Ben afgehaakt in Alexandrië, omdat het wel erg repetitief werd naar mijn beleving. Odyssee was destijds toffer omdat ik het varen leuker vond, net als het combat systeem. Bayek wel meer leren waarderen. Best een bad ass.

    Hopelijk dat er in 2023 weer een goede game komt. Had wel ergens, tussen neus en lippen door, gelezen dat ze het roer wederom weer willen omgooien. Niet dat Valhalla nou zo slecht was als game, maar het was gewoon geen AC game. Ik hoop eigenlijk op een tijdperk ten tijde van het Romeinse Rijk van Aurelius of Sulla, maar hopelijk horen we binnenkort eerst wat over een eventuele remake van Black Flag, met veel verbeteringen. Die game was goed vanwege het piratenleven en de levendige karakters.

    Mocht dat allemaal nog even duren, dan pak ik eerst Origins wel weer even op. Ben ook vrij druk met World of Warcraft weer en indie games. Net bijna Spiritfarer voor de tweede keer uitgespeeld, dus zoals altijd nog genoeg te doen. :):D
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    Bah, niet nog meer Westerse zooi. Dat hebben we al 100 AC games lang gehad. Kom nu maar eens met die AC game in Japan of China. Zoveel cultuur en geschiedenis waar ze mee kunnen werken (en ninja, samurai etc. passen perfect bij AC). Die 2D game in China telt niet.
     
    Yi-Long, RemcoM en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    China ten tijde van Zhengis Khan dan???
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Gezien elke dev nu vuistdiep in de remakes zit hoop ik gwn dat er een remake van deel 2 komt
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Same, maar dan gewoon 100% de focus op Ezio, en die sci-fi overlay meuk met die segments waarin je zo’n kansloze modern-day dwabber speelt, gewoon lekker helemaal achterwege laten.

    Dus de 3 delen van AC2, gewoon 1 fucking epic game van make.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Die Atlantis DLC was anders prima hoor.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    60fps patch is top, stukken beter dan het eerst was, al stottert het beeld af en toe nog wel heel licht.

    Verder heb ik het geluk dat ik alle DLC al had, inclusief een boost naar level 45. Reden dat ik die gebruikt heb is vrij simpel: Dan kan ik vrij genieten van de wereld zonder dat ik moet levelen door saaie en eentonige content. Die forten en andere gebouwen helemaal voltooien, dat heb je snel gezien als er zoveel zijn.

    Ander leuk detail aan die boost is, is dat je quests niet automatisch voltooid worden. Heb hem gebruikt nadat ik in Alexandrië terecht kwam, in de woestijn nog. En ik werd level 45, maar de content was nog voor level 10, de missie met Aya de eerste keer.

    Ik ga serieus eens kijken of dat bij andere AC games ook zo is als je alle content hebt, scheelt een hoop. Moderne tijd stukken zijn wel kut in deze game. Maar goed, het uitzicht en Bayek zijn uitstekend vermaak en die 60 fps patch voegt daar meer plezier aan toe. :)
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik lees je post nu pas, maar ik ben het geheel met je eens. De game is zo ongelooflijk mooi en sfeervol, echt geweldig.

    Hier geen boost overigens, dus gewoon alles afgaan. En dan is de game toch wel heel erg groot...
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Origins is fantastisch.
    Met 4k hdr waanzinnig

    Was begonnen aan valhalla maar pakt me nog niet
     
    Zifnap en Rossi46 vinden dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    Puik hoor en voelt nog steeds erg modern aan voor het eerste deel uit de moderne trilogie. Vanwege de setting is spreekt Origins mij nog steeds het meeste aan van de drie. Wanneer ik hem toch ga spelen, probeer ik het gelijk eens met HDR via Windows11. Ben erg benieuwd!

    EDIT: Ik had het over Origins. Maar de upgrade patch verbetert ook Odyssey.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2022
    Yi-Long en Rossi46 vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Absoluut een keer oppakken @Zifnap . :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    Als je dan toch een RTX4090 bezit, dan ook gelijk maar een nieuw filmpje. Ik kan heel goed begrijpen waarom mensen het betere parkour werk in Origins missen, maar met zo'n omgeving... wat een woestenij (check vanaf 3:58 ). Sfeervoller dan dit wordt het niet snel. <3
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2022

Deel Deze Pagina