1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zag er idd wel prima uit maar weet niet of het aan de stream lag maar de framerate was wel erg laag.

    @Killamonkey Ze hebben tijdens de presentatie idd gezegd dat alles wat ze laten zien binnen 12 maanden uit gaat komen
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    De framerate viel mij ook op ja, daar moet nog flink aan gewerkt worden.

    En dat er meer dan 1000 planeten is juist voor mij een minpunt dan een pluspunt, zit je straks weer met zielloze planeten opgescheept.
     
    Yi-Long, Tim en Zifnap vinden dit leuk.
  3. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Altijd fan geweest van de Bethesda, de TES reeks, de eerste Fallout games, ME enzo.. maar deze doet me eigenlijk weinig.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het zou een soort No Man's Sky kunnen worden. Random gegenereerde planeten en dan een enkele planeet met custom made details en verhaallijnen.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik verwacht idd ook dat er een hoog copy/paste gehalte zal zijn en dat alleen de planeten waar je voor missies moet komen uniek zijn. Hoop trouwens niet dat er een gameplay mechanic in zal zitten die je verplicht om naar veel van die planten om kunstmatig de duur van de game te verhogen
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    vanuit algemeen consumer perspective was het een prima showcase I guess, maar from my own perspective honestly its been a rehash for years. for real, ik zie elk jaar gewoon hetzelfde. zooitje indies, nieuwe uitbreiding sea of thieves, nieuwe forza, teaser voor whatever the fuck, paar gare spaceshooters en zombietroep en paars harige stuiterballen dildogame owja en natuurlijk een random halo addon in een random game (MS flight simulator dit keer), gekke phil die weer een babbeltje doet over announcement aankoop x (en showt de InsANe library aan devs en games) en het feest is weer compleet.

    helemaal niks kon me bekoren behalve diablo 4 (multiplat), verder persona gamepass dont care, riot games gamepass dont care, nooit van geweest van kojima, forza is een racer, dont care (en zelfs dat vind ik er tegenvallend uitzien voor 'nextgen'), en als laatste, de grote 'klapper' starfield.

    starfield is een gepolijste game uit 2015. ziet er ok uit, framerate 15fps (dit kan gewoon echt niet meer), engine nog steeds die van oblivion, moet ik echt weer die gezichten aangluren met een fucking xbox series X kom op jongens. 10000000000 planets yeah sure iedereen weet toch wel hoe dit gaat worden joh. mediocre main verhaal, paar leuke sidequests, boring forever grind, kan je nu al vertellen dat de launch een drama wordt (like any bethesda game these days), technisch een zooi, duurt weer jaar om te patchen en shit zodat t eindelijk eens solide draait maar die dev dont give a F moneys van MS/gamepass share is toch al binnen. eerlijk noem een echt goede bethesda game sinds skyrim. precies, none. en dat is al 12 jaar geleden. maja ikga t toch wel proberen want ja Euh GAmEpAsS tOCH.

    ik mis weer de echt kwalitatief goede exclusives, gewoon het leveltje sony. maar dat komt nooit meer cuz gamepass model. verder gebrek aan infinite (die hele game is toch al extreem bout qua content, echt ongelofelijk jammer cuz de core gameplay zit zo ontzettend goed in elkaar), show op zn minst fable, en gears 10 whatever.

    hele gamepass model trekt gewoon de kwaliteit van de 'AAA' titels naar beneden, forever camp sony atm tot hun hetzelfde gaan introduceren (ik vertel hier eens wat nieuws /s), die hebben echt belachelijk goede exclusives uitgebracht de laatste jaren en MS werkelijk GEEN EEN. kan ook niet begrijpen dat mensen dan ook nog enthousiast zijn over de exclusives van MS, los van het gamepass model wat natuurlijk wel aantrekkelijk is die bij elkaar geraapte zooi games waarvan je er 2 gaat spelen. MS kan studios blijven opkopen maar als ik kwaliteit wil ga ik wel naar sony of nintendo.

    Sony+Nintendo = kwaliteit
    MS = kwantiteit
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2022
    Killamonkey, WorkingTitle, Daz en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Kan dit ook korter, godverredomme.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    TLDR.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Fuck gaming
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    TROEP
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    attention span: 6 minuten FIFA
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    typt ie een keer niet in full caps, is het ook weer niet goed...........
     
    Tim, Zifnap, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heerlijke pagina.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    terug naar dumpert jij
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    @Zifnap Het is weer Steam demo tijd!

    Ghost Song heeft eindelijk een demo. Toch een enorm langverwachte Metroidvania:



    Edit:

    Over Metroidvanias gesproken.
    @Killamonkey Crowsworn wel eens gezien? Kwam afgelopen week langs tijdens een van de shows. Ik dacht in eerste instantie dat het een uitbreiding voor Hollow Knight was. :+

     
    Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Komt sony ook nog met een presco iets?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Volgens mij niet. Hebben alleen even die State of Play gehad maar volgens mij komt er niks meer.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Alleen nog een God Of War aankondiging ergens richting het einde van deze maand.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Haha, tot over mijn oren in het werk helaas. :)

    Wel interessant feitje vernomen. Er komt een re-release (of mogelijk andere versie uit) van mijn lieveling trpg Tactics Ogre: Let us cling Together uit op de Playstation. Nog niet helemaal duidelijk wat er wordt toegevoegd/gewijzigd aan deze versie, maar het mocht duidelijk zijn dat ik deze game aan mijn collectie ga toevoegen. De PSP versie was toen heerlijk genieten. Denk Final Fantasy Tactics en dat is 95% deze game.
     
    Modder-Eter en Killamonkey vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina