Ik ben benieuwd. FIFA22 paar potjes gespeeld bij een vriend en dat was okay. Geen PES2021 quality, maar acceptable.
Waarom probeer je Reck te imiteren? 1 Reck is echt meer dan genoeg. Wees gewoon jezelf, of zoek een beter rolmodel (niet Tyrant!). Neem een voorbeeld aan Zifnap, altijd nieuwtjes delen, respectvol, behulpzaam, en schept bijna nooit op over zijn Pokemon cards,
SAME SHIT DIFFERENT NAME BROER animaties zijn wel soepel als het in game ook zo word en gameplay ziet er wel wat anders uit maar lijkt eerder op andere camera en andere kleuren voor de trailer VROUW DIE ZO'N VRIJE TRAP RAAKT FIFA ONREALISTISCH
Eerlijk ziet er best nice uit. Video beetje geskimmed. Ook eerste jaar dat ze vol op de current gen consoles kunnen focussen I guess. Hopen dat die versie ook op PC komt. FIFA 21 en 22 10 uur trail gespeeld maar die konden me echt niet boeien. Als de career een beetje ok is dan koop ik 'm wel, lang geen FIFA meer gespeeld.
voor wie het wellicht gemist heeft (ik gok niemand natuurlijk xbw 4 life), de review staat op de fontpage, door niet anders dan onze allergrootste redacteur joeri tits geschreven. https://www.xboxworld.nl/artikelen/review/review-fifa-23/ Joeri heeft de game maar liefst een 8/10 gegeven. ik wil ook snuiven wat joeri snuift.
Nieuwe gameplayelementen...die het spel soms wat trager maken RIP RECKUUZA RENNEN PSG TROEP RUSTIG DOEN PATS YEAR