Liever Bond dan, Batman kan alleen maar erger worden. Niets topt aan The Dark Knight qua films in het genre.
Elvis Nooit echt veel geweten over Elvis dus dat was sowieso een plus deze film. Erg genoten! Goed geacteerd en mooi gemonteerd. Boeiend van begin tot eind. 8/10 Top Gun: Maverick Meteen maar Top Gun eraan geplakt en oh boy. Ik hoorde al van mensen dat het een toffe film is but it exceeded my expectations! 9/10
TOP GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN 333333333333333333333333333333333333333 CAST NIET BLACK DUS @Fiasco ZAL NOOIT CHECKEN MAAR BOY HIJ MIST
geen invloeden van apple, van moof, tesla of ribbelchips. no cultured background, cast 80% wit. never
Nah is gewoon te Amerikaans voor mij, heb er niks mee. Also, ik vind Tom Cruise niet een bijzondere acteur.
Er zijn zat non amerikaanse vliegfilms te vinden over 4 heldhaftige piloten die in september 2001 rond NY en Washington vlogen
Ja maar Tom was de laatste samurai! De allerlaatste! (Ok, je had dan natuurlijk o.a. nog Forrest Whitaker in Ghost Dog, maar dat was niet in Japan … )