Oh? Concept spreekt mij anders wel aan. Als de levels goed zijn gebouwd (op snelheid en loopings enzo) zou dit nog weleens een heel gave titel kunnen worden. Stylie, maar toch freeflow racen door het landschap met Sonic. Maakt ook veel meer gebruik van de next-gen capaciteiten.
De classic levels zien er wel tof uit, maar wat ik heb gezien van de open world is inderdaad troep. Dit daarentegen heeft wel potentie: en deze is voor @Yi-Long: Ziet er best cool uit, maar ik weet het nog niet met Chinese developers. Grafisch zien hun games er vaak best ok uit. En: @Reckuuza GEKKE DUNE TRAILER, IS HET EEN SURVIVAL GAME...
Zoooo goed. Sound design in deze serie is best in class. Fans van The Expanse / Battlestar Galactica: hou deze titel in de gaten.
Staat al erg lang in my Wishlist lol. Zag dat de oude games nu ook in de aanbieding zijn.....voor een paar euro. Ook maar effe aanschaffen in het weekend, voor die paar euro het proberen waard
Remastered versies toch? Heb een paar jaar geleden Deserts of Kharak gespeeld (een prequel) en die vond ik ook erg gaaf. Niet in de ruimte, maar wel dezelfde vibes. Kharak eindigt waar deel 1 min of meer start.
Het heeft wel wat weg van rayman 2 for some reason qua enemies, in de sense dat je gwn cartoonguykie bent knokkende tegen aesthetic minimalistische foes. Als ze nou hetzelde systeem nakken als in mario met moons en sterren verzamelen en gwn lekker platformen zie ik t nog wel slagen, voor 30eu
Oh, het vechten spreekt mij inderdaad ook niet zo aan. Een Sonic game heeft snelheid nodig. Tegenstanders zijn er om omver gekegeld te worden en niet om tegen te slaan of schoppen. Maar het rennen door een open wereld zou wel gaaf kunnen zijn.
Nice, ik zou gelijk Kharak erbij aanschaffen voor die prijs. Dat is de nieuwste game, maar verhaaltechnisch begint het daar.
Heeft potentie maar vraag me af of het niet saai wordt. Beetje infamous meets final fantasy meets strong powerful female lead
Open world shenanigans bedoel je? Dat vroeg ik mij althans af. Het ziet er leuk uit in zo'n 10 min trailer, maar ik hou ook van een goed verhaal. Context voor acties. En om dan doelloos (hoe gaaf ook) wat door zo'n wereld te dwalen en vechten... Het valt of staat bij mij in ieder geval op de kwaliteit van de quests en de lore. Die moeten goed zijn.