vond die house of the draggoe scene met die meetup op de brug met die draggoes (sorry not sorry spoiler t zit gwn in de trailers ok) wel piecie cheapie ja met die mist enzo.
Zoals @Yi-Long altijd zegt, zonder japanse stemmen mot ik het niet Verstuurd vanaf mijn Mi Note 10 Lite met Tapatalk
Ik zit trouwens even bij metacritic te lezen wat die negatieve reviews allemaal zeggen. 99% gaat over dat het niet Tolkien is of over het feit dat er zwarte acteurs in zitten. Best idioot. Over de slechte dialogen ben ik het deels eens in aflevering 1. In 2 wordt het al een stuk beter. Ben benieuwd of mensen dit kijken of afgeschrikt worden door rabiate Tolkien fans/ anti woke zeloten.
Ik heb niet eens problemen meer met het feit dat het nogal woke is. Ik zie het al binnen een paar minuten kijken los van Tolkien en als een eigenzinnige serie van Amazon. Het gaat tenslotte niet om een waargebeurd verhaal. Kijk: Je kunt ook niet zomaar de geschiedenis van de VOC gaan omdraaien in precies de tegenovergestelde omstandigheden. Dat moet je mij als blanke man ook niet doen, daarvoor ben ik teveel iemand die waarde hecht aan de realiteit en waarheid van geschiedenis. Wat deze serie betreft is het voor mij gewoon veel makkelijker geworden om het als een losstaande serie te zien met wat Tolkien elementen. Beetje als de Diablo reeks niet zien als een volwaardige RPG. Simpel zat, zoals je deze serie misschien moet gaan zien als iets simpels, maar wel effectief.
ben t inmiddels wel zat dat elke franchise gedisneyfied wordt zoals star wars (boeit me inmiddels geen reet meer), LOTR nu en Marvel as anyways waar de kwaliteit echt major aan t declinen is atm. dit jaar enkel vermaakt met peaky as always en the boys die gewoon enorm sterk is
Ik geef je groot gelijk, maar je hebt een keuze of je het wil kijken of niet. Dat beseffen te weinig mensen nog en daarom verkoopt het nog, omdat we liever zeiken dan er een onafhankelijk oordeel over te geven. In dat opzicht is ROP gewoon prima te pruimen, als je het oordeel velt dat je dit los moet zien van het schrijfwerk van Tolkien. Enige pijnlijke momentje voor mij is dat ze de hele geschiedenis met Morgoth afserveren als een stukje intro. In de boeken pleegde hij namelijk de zwaarste misdaad uit al het werk van Tolkien. Sauron heeft ook te snel een introductie gekregen, maar zijn kwaadaardigheid komt in de eerste ep goed over. Enkel dat Morgoth afgeserveerd werd als een introductie punt is zwak, daar hoef je de boeken ook niet voor te lezen. Wat betreft andere series: Die negeer ik of kijk ik gratis, want TROEP kijk je gratis of niet zoals jezelf al duidelijk maakte.
Waarschijnlijk zouden er meer dan 8 mensen online zijn als jij en Yellow niet iedere discussie zouden voeren.
Ik vind de eerste 2 episodes best vermakelijk. Ziet er natuurlijk fantastisch uit, maar kijkt verder goed weg.
Ja, maar alleen dat acteerwerk en de verhaallijn mag nu wel eens vlot getrokken worden. Acteren vind ik ondermaats. Ze proberen of allemaal te leuk of te serieus te zijn.