Typo kut. En hou nu eens een keer op met verbeteringen. Als ik dat doe krijg ik commentaar van Jorrie.
Die Hintze heeft ook de leiding over MCC sinds 2018. He has been the lead on everything that has come to MCC since 2018, all the fixes and all the new content.
Waarom wint Max? Voor een deel dankzij een vrouw. Als die game bij 343 haar werk doet, dan krijgen we in elk geval goede marketing die de games gaat verkopen. Dat is dus al één pluspunt. De rest zal ook niet zonder reden zijn aangenomen. Blij mee dat ze een beetje schoon schip maken. Mogen ze bij meer studio's doen.
ik heb er al een bloedhekel aan als mensen t over F1 gaan hebben laat staan dat er iemand hele random F1 vergelijkingen gaat maken
Andere studios die nu lezen hoe ze hun shit op orde kunnen krijgen door een vrouw aan te nemen. Bonnie Ross is trouwens ook een vrouw, dit trucje werkt niet altijd dus.
Bij RBR hebben ze een vrouw zitten die goed haar werk doet dus het is volkomen logisch dat @Yellow 13 dit vergelijkt met een situatie binnen een gamedeveloper waar een vrouw een prominente rol krijgt