Dit is een nieuwe release. MWII dus. Als opvolger van Modern Warfare die in 2019 uit kwam. Singleplayer en ouderwetse multiplayer inderdaad. Warzone 2.0 komt een maand later uit. Warzone is ook gratis, maar zit gelinkt aan MWII qua progressie. Dus weapon unlocks die je haalt door de ouderwetste multiplayer te spelen kun je ook gebruiken in Warzone. Call of Duty heeft meerdere devs die onder Activision vallen, en die brengen zo om het jaar ongeveer een titel uit. Dus je had: MW 2019 - Infinity Ward Black Ops Cold War 2020 - Treyarch Vanguard - Slegdehammer Games Nu dus weer de beurt aan Infinity Ward, die in mijn ogen echt mijlenver boven de rest staat. Niet alleen qua stabiliteit van de games, maar al die kinderachtige kutzooi die CoD soms kent, komt meestal van de andere devs uit.
Geannuleerd bij bol.com en even besteld bij PSN dus kan de beta spelen. Ziet er niet heel bijzonder uit maar speelt wel lekker weg. Vanguard had ik overgeslagen en Warzone ook al heel lang niet gespeeld maar toch wel lekker om dit straks af en toe weer te spelen met wat maten in de wintermaanden Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vind hem echt heerlijk spelen. TTK is perfect en ziet er goed uit. Gelukkig FOV slider aanwezig op console, daar speel ik hem 't liefste.
Dit word de eerste CoD in jaren die ik ga spelen. WW2 alleen gekocht voor de SP en daarvoor BO3, BO1 en alles wat daarvoor kwam. MW2019 kon me net niet overtuigen maar dit is zo dik. Geluid is echt vet, pacing net wat rustiger en alles heeft wat meer "impact".
Vind het nieuwe perk systeem wel echt trash, dat je er 2 hebt en dan nog 2 gedurende game unlocked. En de TTK is iets te snel, en beetje weinig content (maarja is een beta, dus dat snap ik), maar neem aan dat in de echte game meer wapens dan bijv. 1 sniper zit. Dacht dat er in de beta ook een F1 map zou zitten? Maar ga hem wel sowieso kopen inderdaad, speelt voor de rest heerlijk. MW 2019 met wat verbeteringen, wat slomer lijkt het. Wel jammer dat iedereen op console zo'n SCUF controller heeft, waarmee ze als idioten de map door springen..
Nou speelt best prima op de PC. Snap die hele gunsmith/platforms nog niet maar dat zal de leeftijd wel zijn inmiddels.