1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 9 jun 2022.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Speelt erg soepel op de Series X. Geluid is echt enorm verbeterd. En finally die FoV die hoger dan 80 kan.

    Mis op de een of andere manier wel de voldoening van een kill. Dat leek in MW2019 beter te zijn. Verder een aardige clusterfuck qua UI. Bizar hoe moeilijk ze sommige dingen maken.
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit is waarom ik jullie de beta laat spelen. Als de endgame ruk is, dan scheelt mij dat weer wat centen. Dank ervoor heren!
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja nee graag gedaan wat dat betreft.
     
    Scorp2111 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Haha ja hoe die UI ooit intern is goedgekeurd is mij een raadsel...

    Wat echt aangepast moet worden in de voetstap audio. Deze staat nu veel te hard en ben je dus als je beweegt je altijd in het nadeel. Nieuwe perksysteem is (iig in TDM) ook geen verbetering. De laatste perk krijg je pas op 3/4 van het potje en is dus grotendeels nutteloos
     
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Audio gaan ze in weekend 2 aanpassen. Het wordt zachter en teammates krijgen een iets andere toon.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Het is nu weekend 2 en ik heb geen wezenlijk verschil gehoord in voetstappen vergeleken met vorige week. Verwacht idd dat het uiteindelijk wel aangepast gaat worden
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Beta is wel geinig, lekker kunnen knallen maar gaat allemaal wel weer teringsnel.
    Die map in Amsterdam vond ik maar kut.
     
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik bedoelde letterlijk weekend. Vanaf morgen dus. UX schijnen ze aan te gaan pakken voor de release in oktober. Maar eerst zien, dan geloven.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    #howcanimakethisaboutme as always
     
    Alexknl en Yerewn vinden dit leuk.
  10. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    De UI in een nutshell:
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    While Activision hasn’t revealed just how big Warzone 2 is, take comfort in the fact that for the sequel, you won’t need to download and install a traditional Call of Duty game, as Infinity Ward has confirmed that Modern Warfare 2 and Warzone will be separate downloads.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Gisteren nog eens gespeeld en bevalt wel heel goed.

    Nu eens de spelmode Knockout gespeeld. Dit is een variant waarbij je het andere te uitschakelt zonder respawn. Je kunt wel teammates reviven. Buiten te winnen door een kill kun je de koffer met geld op de map pakken. Als je deze een bepaalde tijd vast kunt houden win je ook.

    Knockout was simpel maar een hele leuke afwisseling die veel tactische aanvoelde. Zeker met de mount optie, reviven en de verschillende gadgets. Een nadeel vind ik dat deze game mode veel minder XP oplevert dan een TDM of Domination. Ik geef weinig om ranken an sich en het unlocken van cosmetics maar wil wel graag alle wapens en perks hebben.
     
  13. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Vraagje, hebben jullie ook de CAS setting aan staan in de graphics settings. Is amd fidelity....wat doet dit en is hierdoor het beeld mooier????
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dag 3. Ik snap die hele gunsmith nog steeds niet :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Die maakt de game alleen wat scherper. Ligt aan je setup of je hem scherper wil. Speel zelf op 1440p en vind het niet nodig.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wapens leven in een tree. Stel je hebt de Lachman-7, Lachman-5 en MP5 dan speel je ze zo vrij:

    Lachman-7 levelen tot level 13 speelt Lachman-5 vrij
    Lachman-5 levelen tot level 12 speelt MP5 vrij

    Vervolgens moet je de attachment opties per wapen weer unlocken, maar zodra je dat doet krijg je veel (maar niet alle) specifieke attachments van de vorige wapens weer terug. Dus stel je hebt 4 scopes voor de Lachman-7, dan krijg je diezelfde 4 scopes op de Lachman-5 zodra je de scope attachment optie vrij speelt.

    Wellicht het grootste nadeel is dat je eerst een DMR en dan een AR moet levelen voordat je de MP5 krijgt. Aan de ene kant wellicht leuk want het forceert je op verschillende manieren te spelen totdat je het wapen wat je wilt hebben vrij speelt. Maar het kan wat irritant zijn want die Lachman-7 is ontzettend kut.

    Wat ook niet helpt is dat de UI duidelijk is ontworpen door een random artist, want het ziet er tof uit, maar werkt kut met flow die nergens heen gaat en elementen die overal op het scherm staan en niet consistent zijn van scherm tot scherm. Daar is duidelijk niet naar gekeken door iemand met ervaring in het maken van goede UX met een normale user flow.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Interessante manier van wapens unlocken en wellicht sneller als je een specifiek wapen wilt.

    Normaal gesproken zijn er goede wapens die pas bij level 60 worden unlocked. Stel dat de beste sniper normaal op level 60 wordt unlocked in een andere COD. Zou je dan nu door 2 wapens te levelen in de tree deze al op level 20 kunnen hebben bijvoorbeeld?

    Want dan is de weg naar jouw favoriete wapen wel sneller dan levelen tot het gewenste level van je rank.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind het echt een belachelijk systeem. Er is ook geen doorkomen aan op deze maps met een DMR/Marksman rifle om de MP5 te unlocken.

    Ze hebben, misschien met goede bedoelingen, weer iets gerepareerd wat prima functioneerde.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat ligt er aan wanneer je het eerste wapen in de tree unlocked, die gaan wel via player level.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Vanavond ook maar eens proberen deze game
     

Deel Deze Pagina