1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Het ziet er uit als het origineel. De boost is mij niet helemaal duidelijk, al kijk ik nu op een klein mobiel schermpje. Ik zie de avatar in deel 1 rennen. Dat is volgens mij nieuw.

    Games zelf zijn ontzettend goed. Deel 1 is een erg "breezy avontuur" in zijn toon, terwijl deel 2 als continuering vol zit met politieke conflicten in een land op de rand van oorlog. Deel 2 staat in diverse top 10 van beste JRPG.

    Voor mij een must-purchase. Te lang al wil ik Suikoden 1 & 2 nog één keer spelen. Deel 2 heb ik sowieso nauwelijks gespeeld. En juist die game wordt alom geprezen om zijn interessante verhaallijn. Als de remaster goed uit de boeken komt is dit het moment.

    Edit: wat vergelijkende plaatjes bekeken. Toch wat meer verbeteringen dan gedacht. Goed voorteken wanneer het zo mooi in lijn met het origineel ligt. En een Steam release ook nog. Ik weet nu al wat ik volgend jaar ga spelen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2022
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    In mijn ogen vloekt het gebruik van originele sprites in combinatie met de 'hd' achtergronden enorm. Vooral omdat deze achtergronden heel clean en simpel zijn qua texturewerk.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Misschien is 'ziet er niet uit' wat overdreven, maar dit is iets dat me vaker dopvalt bij dit soort JRPG remasters. Je merkt het vooral als je de twee naast elkaar ziet:

    [​IMG]
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ziet er niet uit idd. Erg ‘steriel’, clashed met de sprites, en verliest veel van de originele charme.
    Typisch Konami. Zien Square scoren met wat prima remasters, en doen nu zelf een luie poging.
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik begrijp je, maar vind dat effect nog wel meevallen. Je moet het plaatje sowieso in beweging zien. Daarnaast zijn deze graphics denk ik niet bedoeld om met je neus bovenop te gaan turen, zo speel je normaliter ook niet.

    Hoe dan ook reserveer ik mijn waardeoordeel wel tot release. Meuk = geen aankoop. Er zijn ook andere manieren om deze games te spelen.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    NVIDIA RTX Remix. Dit wordt een gamechanger voor de modding community.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Embark is pretty much DICE devs + Massive Entertainment devs.



    Check out this action-packed trailer for upcoming free-to-play team-based FPS, The Finals. Get a look at the game's fully destructible arenas in this fast-paced, chaotic trailer. Players can sign up for the closed alpha playtest now. The Finals Alpha Playtest will be available to players in NA (USA & Canada) and EU on PC via Steam. It kicks off on September 29 at 5am PT/ 8am ET/ 1pm BST / 2pm CEST / 10pm AEST and will run through October 3, concluding at 12am PT/ 3am ET/ 8am BST/ 9am CEST / 5pm AEST. Embark Studios' The Finals is coming to PC, PS5, and Xbox Series X/S.

     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2022
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    While the game development is finished at this stage, the extra time will be used to further polish and balance the experience using players' feedback from our technical tests and Insider Program which happened over the past two weeks. This is the right decision both for our players and for the long-term success of the game as March 9, 2023 provides for a suitable release window for this very unique new brand.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2022
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mag hopen dat je een grapje maakt. Alleen maar goed. Beter dan shit te vroeg uitgeven zie Cyberpunk of Assassins Creed. Om maar wat te noemen. ;)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Indrukwekkend, DLSS3 op de RTX 4090... maar die prijs. :confused:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zeker. Hopen dat de crypto markt instort, dan zijn die miners ook foetsie die alle goede kaarten voor je ogen opkopen. Gaat de prijs vroeg of laat wel omlaag. :+
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mining is sinds de Eth merge toch überhaupt niet echt interessant meer toch?

    Verstuurd vanaf mijn Mi Note 10 Lite met Tapatalk
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vandaar dus dat de prijzen van de huidige kaarten zakken. Mooi om te horen. Winst voor de gewone man en de gewone crypto belegger. :)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En dan moet je daar de stroomprijs ook nog bij rekenen. Je hebt tegenwoordig bijna een aparte voeding nodig voor zo'n videokaart.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Op zich eens, maar Skull & Bones is eigenlijk sinds aankondiging al een game waar eigenlijk vrijwel niemand op zat te wachten.

    Tenzij ze er in het geheim iets super-geweldigs van hebben gemaakt wat iedereen gaat verrassen, gaat Ubisoft deze game vol arrogantie voor 80 euro de markt op gooien, om vervolgens binnen 2-3 maanden op die beslissing terug te komen, waarna de game voor 20-30 euro in de schappen ligt, en waarschijnlijk binnen 8-12 maanden F2P en/of in de PS+/GP komt.

    Voor dat budget dat nu aan S&B is uitgegeven, had ik liever een nieuwe 2D en/of 3D Rayman gezien, en een nieuwe Trials game.
     
    Yellow 13, Reckuuza en MAD 1976 vinden dit leuk.
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Nou ja, iedereen wil wel een goede piratengame, maar niet deze.

    Reacties onder deze trailer geven mij wel een goede indruk:
     

Deel Deze Pagina