Na destijds een kort stuk te hebben gespeeld via Stadia was ik aan het wachten op de PS5 upgrade. Toen op upgrade 1.6. Nu geven ze aan dat de volgende update het politiesysteem drastisch gaat aanpassen. Ik gok pas in januari, maar toch maar weer even wachten denk ik. Wacht ook nog op de PS5 TW3 upgrade. Moet en zal hem een keer langer dan 15 uur spelen.
Eerste episode was tof, verder nog niet gekeken. Hopelijk kan de dev nog veel toffe shit toevoeggen mbt de anime.
Door de anime ben ik ook eindelijk gestart met de game. En ik moet zeggen; de game is erg goed nu.* Schandalig natuurlijk dat het op de manier gelaunched is zoals dat was, maar toch, CDPR heeft het met patches weten te fixen tot een goede game. Echt heerlijke en mooie wereld om in rond te dwalen.....tijd vliegt voorbij. (ik zag gisternacht bv dat het verdorie al 2.30 uur was...oops) *ik heb wel een krachtige PC, dat even ter vermelding, heb de game niet gespeeld op console.
Op consoles draait die al een tijd goed hoor, alleen de A.I. is in de stad zelf nog erg zielloos. Verhaal is op momenten echt een WTF, en er is naar mijn mening nog te weinig om je echt te vermaken buiten missies om. Tevens is de game een groot rommelig lootfestijn, daar moet je wel van houden. Imo werkt dat prima in Borderlands, maar niet in deze game. Wel pros voor het feit dat je character altijd bi seksueel is. Dan heb je altijd een keuze met wie je in bed duikt.
Ach: Ik ben content met alleen zijn af en toe. Ik zie wel wat er op mijn pad komt en ben er ontzettend geduldig in geworden.
Wat zou je dan nog meer willen?? Golf? Basketballen? Rare vergelijking; Borderlands is een looter shooter, dit niet. Ja er dropt veel loot, maar dat zorgt voor variatie, en daarbij heb je dat ook wel veel loot nodig om te verkopen zodat je upgrades kunt kopen.