Ben blij dat Valkyrie Elysium bij diverse reviews goed in aarde valt. Komt o.a. door de coole combat, al werkt ook in deze game de camera soms tegen. Sterke PS2 vibes bij VE en dat bedoel ik op een positieve manier. Solide AA-release. Hier wil ik me wel een keer aan wagen, wanneer ik hem afgeprijsd zie.
DDoS geloof ik niks van. Gewoon veel gamers die de FTP versie checken. Ikzelf had gister een Q van 4000, maar zat binnen 10 min in de game. Heel de avond normaal kunnen spelen. (op console schijnt het wel een ramop te zijn geweest, maar het is algemeen bekend dat Blizz geen fck geeft om consiole OW. zou me niks verbazen als ze die servers dicht hebben geknepen om PC te steunen)
Op de PS5 kwam ik er vandaag pas voor het eerst in, terwijl ik gister op de PC inderdaad bijna meteen kon spelen.. Heel jammer dat ze player level eruit hebben gehaald.
Anno 1800 ook even gehaald. Blijft toch wel lekker dat soort games. Een van de weinige genres waarin ik me echt kan verliezen. Cities skylines had ik nog gratis via Epic en nu met trucje alle DLC gratis. Toch ook wel lekker hoor, van de week snachts weer eens tot half 4 snachts achter de PC gezeten. Dat is jaren geleden.
Op dit moment ben ik bezig met Rebel Galaxy. Ik hou sowieso van space flight/combat games, arcade of realistisch. En wanneer zo'n game ook nog een goede space trucker sfeer (aka Cowboy Bebop) weet op te roepen, helemaal top. In deze game bestuur je geen zielig jagertje, maar de big bad boys en uiteindelijk een heuse destroyer. Van top tot bodem gekit met turrets, raket lanceerders, EMP mijnen en nog veel meer. Het ding bestuurt natuurlijk met de wendbaarheid van een stoomboot, maar who cares. Niets aan deze kant van de melkweg houdt lang stand tegen jouw lasers. De instrumentale versie van het muzieknummer hierboven speelt altijd af wanneer je een ruimtebar binnenstapt. Gave game!
Geen idee of ik dit mag delen. Maar is ook alleen via Epic volgens de titel. Al weet ik niet wat het precies doet, was 30 seconde werk, misschien kan het ook werken voor steam. Dunno. Met dlc wel echt zo veel beter imo. Spoiler