Ziet er strak uit. De fan van SF esthetiek in mij is in zijn nopjes. Nog wat garen in de pan (althans ik wacht nog op een DLC) en die playthrough is zeker een ding.
Ja als je op de Series S speelt wel ja, dan is het nog een halve last gen game. Op de PS5 (of Series X) is het wel echt een goede game geworden hoor. Vooral als je in de endgame zit en wat nice wapens hebt en een beetje een build hebt gemaakt.
ook. hele stad is verder leeg. gedrag npcs is horrible. het is een grote statische troep. speelt ook nog steeds voor geen meter. enige wat ze gefixt hebben is dat t allemaal nog wat scherper is en nog meer neolichten erin en zooi raytracing. het levert prachtige beelden op, rest echt trash.
Het politie systeem wordt toch ook niet meer gefixt op last gen? Het patchen gaat alleen door op de current gen en PC.
Die patch is inderdaad al geweest en vooral visueel een pareltje. Ziet er veel beter uit dan dat fletse wat de game eerst had. Ook veel bug fixes inderdaad.
Speel je op de PC want op de PS5 is het prima maar verre weg van een visueel pareltje Moet zeggen dat ik er na een uurtje of 3 al weer klaar mee was. Op een of andere manier speelde het gewoon niet lekker op de PS5
Xbox Series X en prima hoor, kan echt duidelijk het verschil zien met eerder. @Reckuuza : Hou je bek. Ik was erom 6 uur af.