Begin wel beetje geïnteresseerd te worden, maar ja is dan best wel dom om zo dicht op GoW2 te launchen maar daarna wil ik best wel keertje proberen. Als jonge yerewn al crush op batgirl Dat ze nog niet in een rolstoel zit maakt het wel een stuk beter
In de beelden die we tot nog toe gezien hebben zie ik geen aanleiding om te denken dat de SeriesX en PS5 deze game niet in 60fps zouden kunnen draaien. Zo mooi/spectaculair/grensverleggend/new-gen ziet het er niet uit.
Dus omdat zij besluiten om er een online co-op game van te maken, een beslissing/feature waar niemand op zat te wachten, is de game nu 30fps. “Ja, maar je kunt de game ook solo-spelen met CPU co-op!” “Ah, dus dan is het wel 60fps!?” “Nee, natuurlijk niet!”
Fuck man. Ik had wel zin in deze game, maar ga dit niet aanraken tot er een fatsoenlijke 60 fps mode in zit. Het is 2022 jongens..
Dat is een artist van rocksteady niet eens een dev. Just a random guy who didn’t even work on the game blabbing on the internet. He has a pretty toxic history of always bringing up the Series S and bashing it. People called him out and so he thought it wise to follow up his tweet admitting he actually has no clue about the games development/reasoning.