Yup. Blij mee. Mooi voor kerst. Tegen nieuwjaars ben ik voorbij Kaer Morhen waarschijnlijk. Als het meezit.
M Is het bevestigt al? Zou wel lekker zijn. Na meerdere keren uitstel (lees: afstel) nu aan het wachten en klaar voor een goede playthrough op de PS5
Nou ja, dus geen afstel anders hadden we die release nooit gezien. Maar goed nieuws, wilde eigenlijk een keer de hele serie tW1 t/m tW3 fatsoenlijk doorspelen. Sowieso goede herinneringen aan deel 2 en deel 3 ben ik zelfs nooit aan toe gekomen. Volgend jaar een start maken, met deel 2 & 3 ongetwijfeld verder opgevoerd d.m.v. diverse grafische/gameplay mods.
Toch maar even wachten op de remake? Goed idee. Deel 1 is een zeer interessante game, maar wel eentje die een remake nodig heeft.
nou, nee. ik vind remakes geen goede ontwikkeling, dit lijkt nu de trend binnen de industrie. ik zie liever nieuwe shit.
De industrie bestaat nu uit ‘suits’ die liever alles op ‘safe’ spelen en dus liever kiezen voor projecten die zichzelf al eens bewezen hebben, ipv dat ze vertrouwen op de innovativiteit en talent van de daadwerkelijke devs. Voor de beste games ben je de laatste jaren grotendeels aangewezen op de indies.
https://gamer.nl/artikelen/nieuws/nieuws-over-current-gen-upgrade-voor-the-witcher-3-volgt-snel/ Hopelijk over uiterlijk een paar dagen, want heb er wel zin in. Er zijn ook steeds meer mensen die door dit lange wachten beginnen te denken dat het geen simpele upgrade is. Eerlijk gezegd denk ik dat ook niet, maar denk ik dat het idee van die next-gen upgrade een tactiek is om de verwachtingen te temperen. Dat kan twee kanten op gaan. Of het is wel een simpele upgrade en iedereen blijft rustig als het om kritiek of bashen gaat, of het is geen simpele upgrade en mensen gaan lekker spuiten. We zullen het zien wellicht over een paar dagen of meer.
Wat verwacht je van deze upgrade? Zelf vond ik het spel al super eruitzien op PS4. Zelf verwacht ik niet meer dan hogere framerate en wellicht raytracing. Maar als ik jouw enthousiasme lees lijkt het wel alsof er een remake of remaster aankomt.
Ik denk dat als het echt een simpele straight-forward upgrade zou zijn, dat ze het eigenlijk al veel eerder hadden kunnen releasen, dus ik heb wel het idee dat ze er aardig wat werk in hebben gestoken, en we straks best een mooie Witcher 3 krijgen. Maar goed, het blijft afwachten. Ben niet heel ver gekomen met W3 (stukje Bloody Baron), denk 10-15 uur gespeeld, dus ongeacht wat ze doen met de upgrade zal het sowieso een goede reden zijn om de game weer op te pakken. Fallout 4 GOTY ook nog in de backlog, en ook binnenkort een gratis upgrade, dus voorlopig geen nieuwe games nodig …