Is het de moeite om de Apocalypse Edition te halen straks? Er zit bij: Alle vier "Untold Stories of Los Perdidos" DLC packs. Of gewoon de normale voor cheap op markt plaats ofzo
Kan iemand mij vertellen of de digitale download de Apocalypse edition is? Er staat 2 x dead rising 3 in de store, ik neem aan dat degene die op releasedatum 5-9 staat, deze versie is?
Ken je deze nog? Jaja, Dead Rising 3! Ik ben er gisteren ECHT mee begonnen (sowieso een Dead Rising game) en het bevalt me tot nu toe enorm goed! Wel makkelijk, speel dan weliswaar niet de Nightmare-modus, maar wat speelt het zo lekker weg. Misschien mede doordat het vrij gemakkelijk is. Lekker hakken en rammen met een voertuig, goed spelletje! De kans dat ik nog een DR game ga oppakken na deze is zeker aanwezig. Character vind ik alleen… ja… prima. Niet slecht, maar zeker niet sterk.
Probeer ook eens Dead Rising 1. In de basis hetzelfde, maar toch ook weer een heel andere game. Lekker bezig de laatste tijd met je actieve bijdrage aan dit forum, janter. Keep it up.
Thanks ! Ik zie jou anders ook nog altijd aanwezig zijn hier haha! Nog altijd aan het wachten op The Last Guardian 2? Staat me van bij dat jij ook 1 van de weinigen (?) was die het eerste deel een toffe game vond. Wel vreemd is dit nu. Een week geleden speelde ik Siege en Fifa. No problemo’s. Deze week wilde ik beginnen met Bioshock Infinite. Enorm veel mini stottertjes in de game, waardoor ik ermee gekapt ben (gebeurde bij links en rechts kijken zeg maar). En heb nu ook last van giga lag heel af en toe bij Dead Rising 3 + wellicht ook mini stottertjes veelvuldig. Snap er geen kloot van. Heb jij een idee? Hard reset misschien? Of weet jij nog of dat ook bij Dead Rising 3 het geval was? Bij Bioshock scheen het wel een probleem te zijn. Vaag… In ieder geval nu bij de laatste missie aangekomen. Kraantjes waren irritant, totdat ik erachter kwam dat ik beter even met de chapter overnieuw kon beginnen om aan een nieuw wapen te sleutelen. Toen was het meteen easy.
Ik heb DR3 op de PC gespeeld en ik vond het daar een ontzettend ongeoptimaliseerde game. Draaide helemaal niet zo lekker, zeker niet voor de graphics die werden voorgeschoteld. Gameplay in coop was wel aardig, maar ik vond deel 1 beter. Komt er een Last Guardian 2 aan dan? Of is dat vooral een wens van je?
Niet dat ik weet. Tegenwoordig lees ik amper nieuws mbt games. Welke Nederlandse nieuws-gamewebsite is echt nog booming? Vroeger was ik veelvuldig te vinden op Insidegamer.nl. Daar is geloof ik ook niks meer van over.
Snap er geen fluit van. Nu heb ik dat mini gestotter ook op de PS4 of ik draai nu door . Kan een TV op een gegeven moment op raken als het gaat om framerate, inputlag etc? Heb wel een oudere tv namelijk, maar voor een week geleden 0,0 last. Nu heb ik het met ME Catalyst. A fijn, even over DR3. Uitgespeeld en een leuke game, erg leuke game… maar qua kwaliteit is het niet de top. Man man wat heb ik me geërgerd aan die Chuck bij het allerlaatste stuk waarbij je die drones moet neerpompen. Heb alleen maar last gehad van die gast als ik van auto naar een andere auto moest hoppen tot schelden aan toe. Nee, DR 3 is zeker geen toptitel als het gaat om kwaliteit… maar wel een hele leuke. Uiteindelijk het belangrijkste denk ik zo. Ik had de review van GK nog bekeken vantevoren, maar als je beseft dat GTA V daarvoor was uitgekomen en waar veel en veel meer kon… vind ik dit eigenlijk best teleurstellend. Selectief aantal voertuigen wat je kan pakken waarbij ook nog eens die lichten moeten opgloeien, de wereld wat er toentertijd denk ik mwah eruit zag (allright het is een oude game, maar ik probeer een beetje ertussen te kijken), de frustratie omtrent AI van je bondgenoten… echt wel punten waar een game op afgerekend wordt. Desondanks, erg van genoten!