Aangezien co op zo lekker in de balans is, i.t.t. een aantal maanden geleden kuch, ga ik lekker door op deze manier. Het kan makkelijker zijn, maar heb het idee dat veel spelers het opgegeven hebben en nu de meer ervaren speler over blijven, win win voor mij dan.
Had je trouwens al die patch notes van 1.6 en 1.7 bekeken? Erg veel gedaan aan de balans van de game.
Overigens heb ik nog maar een +1 Katana, maar kan ik de eerste ashes nog niet gebruiken, mocht je dat nog willen weten. Heb die ridder aan de rand van het strand, voorbij het punt waar je zo ashes kunt krijgen Limgrave, ook alweer een keertje te pakken gehad.
Damage van de Samurai en Katana is ook iets mee gedaan. Met bepaalde NPC's kom ik er ongeschonden uit soms. Zelfs met kleine groepen in Limgrave solo ik makkelijker zonder al teveel damage op te lopen, maar een echte boss solo doen durf ik nog niet aan. Dat is ook een reden waarom ik zei kijk die notes even na. Was wel even verbijsterd daarover.
Edit: Hoppa, Golden Knight ook neer. In co op, maar helaas wel erg weinig runen. 2400 maar. Ga nu even SC doen in co op, even zien of ik een paar checkpoints vrij kan krijgen. Verwacht niet dat ik het redt tot de volgende boss, maar in dat kasteel zijn nog genoeg dingen te vinden. Baal wel dat de runen zo omlaag zijn gegaan, wat later een probleem zal zijn. Nu level 21, maar kan volgens mij met de runen die ik erbij heb naar 23 en de Gold Runen die ik nog had.
Bizar van hoever deze game heeft moeten komen van die slechte balans. Kijk nu eens hoe het nu is. Speelt zo smooth.
Laatst bewerkt: 1 nov 2022