Ja heb ik wel gedaan maar het zijn met name de controls die heel erg slecht aan voelen. Heb op internet wel gekeken en mijn inputsettings aangepast maar ook daar werd het voor mij niet beter van.
Patch 1.61 brengt ondersteuning voor FSR 2.1 naar Cyberpunk 2077. Dat maakte ontwikkelaar CD Projekt Red bekend. FSR 2.1 is een techniek van AMD die ervoor zorgt dat games intern op een lagere resolutie kunnen draaien, vergelijkbaar met DLSS van Nvidia en dat komt de performance ten goede. Door middel van opschalingstechnieken zien de games er op het scherm nog steeds scherp uit. De functie wordt alleen ondersteund op Xbox Series X en S, PlayStation 5 en pc. Spelers op Xbox One en PlayStation 4 kunnen niet van de techniek gebruikmaken.
nice, goede ontwikkelingen. 3 lichtjes bovenin uit, blur rechtsonderin iets meer, midden iets minder scherp maar dat komt de performance toch wel echt weer meer ten goede met deze nieuwe spectaculaire mode bovenop de andere 2492395289523852 grafische modes. blij dat ze ook de game inhoudelijk nog goed aan het aanpakken zijn, namelijk bijvoorbeeld dat de game nog steeds voor geen meter speelt en de hud je oogkanker geeft.
heb Cyberpunk bij Game Mania net ingeruild zodat ik korting kreeg voor GOW, heb ik die mannen goed liggen!
Lekker die laatste patch even aan het uitproberen. Damn, Jorrie volgens mij, had gelijk. Loopt stukken beter. Ray Tracing is ook echt geweldig. Ben met een vrouwelijk personage bezig. Kan echter nog steeds niet Silverhand uitstaan. Visueel en qua vormgeving geweldig en ook wat Deus Ex vibes hier en daar. Zo zonde dat dit niet bij launch al zo was. Maar goed, nu wel stukken meer plezier.
@Jorrie : Weet niet hoe jij dat met de MQ hebt ervaren, maar ik vind het nog steeds tamelijk irritant dat je je soms verplicht bezig moet houden met andere dingen voordat je verder kan. Iemand anders die daar ook een hekel aan heeft? Het duurt vrij lang om eerst naar een quest gebied te gaan voor een gig of een side job, om dan vervolgens een berichtje of telefoontje te krijgen dat je weer met de opdracht of opdrachten van de Main Quest verder kan. Irritant, want sommige stukken Main Quest duren hierdoor te lang, vooral het wachten wat daarbij komt kijken. Heb echt al meerdere dagen zitten wachten soms voor de MQ. Dat werkt wel redelijk in Witcher 3, maar niet in deze game. Je moet dus eerst naar een ander gebied en liefst ook een andere quest geselecteerd hebben voor de MQ weer opgepikt wordt door berichten of telefoontjes. Iemand hetzelfde idee???
FSR (AMD FidelityFX Super Resolution) heeft een upgrade naar versie 2.1 gekregen. Betere beelden, voor ongeveer dezelfde performance op de consoles.