Spoiler Ben nu op +/- 8 uur maar heb het eerste stuk met Atreus gespeeld en vond dit prima. Geen idee hoeveel je uiteindelijk met hem speelt maar als er af en toe stukken inzitten is dit wel leuk voor de afwisseling
Spoiler voelt alsof ze kratos beetje naar buiten duwen om later spin off met Atreus te kunnen doen. Maar ok die pijl en boog werkt lekker en later nog wel meer leuke dingen
Spoiler Als ze Kratos maar niet vermoorden. Al kan het natuurlijk ook dat ie doodgaat maar ze zijn ziel weer gaan opzoeken, zodoende is de prophecy toch uitgekomen
Spoiler dat verhaal ging al over Brok dus dat zou best goede fake out zijn Maar hoe ervaar jij de MQ en de tijd tussen de quests?
Ik irriteer mij wel aan Atreus als er puzzels zijn die je moet oplossen. Die begint al heel snel hints te geven zonder dat ik eerst even rustig zelf kan kijken. Voor zo ver ik kan zien kun je dit in de opties ook niet uitzetten
Ik vond het op een gegeven moment net wat meer lading krijgen en daardoor wel leuker. De eerste uren waren wel flink inkomen.
Dat vind ik wel prettig voor een game die minimaal 35 uur duurt. Beetje relaxen, even niets, tot het losbarst en alles in de wereld steeds meer open gaat. Vermaak me prima, bijna iedere dag alweer. Gewoon even een stukje en steeds goed alles in je opnemen.
De game is ook dusdanig groot dat je of veel actie hebt, dan weer weinig, dan weer afwisseling en genoeg tijd om rond te kijken. Shit is dope af. Kratos wel OP as fuck zoals altijd, maar daar ben je God of War voor toch? Ben wel blij met dit nieuwe verhaal ook. Zit nu op het punt dat er meer tempo inkomt. Gevecht met: Spoiler Thor al gehad. Had gehoopt hem al te doden, maar dat zal nog wel komen denk ik. Bijzonder mooi, waarbij je je echt waant in die mythologische wereld en dat heb ik zelden meer zo gehad sinds Red Dead Redemption 2. Wat betreft Sony wel exclusief game of the decade... hehehe. Intens, grappig, mooi, zoveel shit dat je woorden te kort komt om het plezier van het spelen van de game te omschrijven.
Vermaak me prima, bijna iedere dag alweer. Gewoon even een stukje en steeds goed alles in je opnemen.