Ik heb hetzelf gedaan, dat zou niet eerlijk zijn geweest inderdaad tegenover Hugo. Deed eerlijk gezegd wel een beetje zeer, ondanks dat ik Hugo een heel vervelend kind vond, tot het einde aan toe. De manier waarop hij dan eindelijk het leven loslaat en Amicia toestemming geef met de slinger. Dat deed ik dus. Zaten echt een aantal hele heftige stukken in de game, maar blij dat ik hem uitgespeeld heb.
Eerlijk gezegd hoop ik niet dat ze teveel de toekomst ingaan, misschien dat ze nog een twist kunnen bedenken. Ik denk echter ook dat het beter zou zijn om het nu te laten rusten, om kans op troep te voorkomen. Hoeveel vervolgen zijn wel niet mislukt. Zelfs over The Last of Us 2 is kritiek, ondanks dat de meesten van ons wel genoten hebben dacht ik.
Het mooiste aan APT 2 was het verhaal uiteraard, maar moet zeggen dat Lucas misschien wel het meest opvallende was. Hoe hij zijn rust en kalmte bewaard, de hele game door bijna. Onderschat personage. Daar mag van mij wel een spin off van komen. Heel benieuwd verder wat Asobo nu gaat maken.