[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    uiteraard. 20 over 2 mnd

MEER

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723

Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Top of flop? Deze titel doet me denken aan een combi van Bioshock, Halo en Fallout 4. Of dit wordt geniaal goed, of de grootste prul van het jaar. Het creatieve uiterlijk van dit alles vind ik in ieder geval al een dik pluspunt. Heel, HEEL nieuwsgierig naar deze game. :9

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Gameranx: "Good old fashioned gaming junk food." Relatief kort, maar wel volledig coop te spelen. Doet erg denken aan een game uit het 360/PS3 era. En soms is dat ook prima, toch?

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Zeker maar niet 50€ prima. Als je twee tientjes is wil ik het wel een keer proberen

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dit zou ook een mooie titel voor game pass zijn. Ahum, heb ik dat hier geschreven?

Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    A Plague Tale: Requiem uitgespeeld. Tot nu toe GOTY voor mij. Brok in mijn keel op het einde. Aanrader als je van verhaalgedreven (stealth)games houdt. Unieke ervaring en gruwelijk mooie en vooral sfeervolle game. 7 uit 5 Recka's!

Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je weet dat Recka alles troep vindt!? :+

Mooi om te zien dat je ook genoten hebt. Heb je God mode nog gebruikt op momenten? Dat was voor mij absoluut geen overbodige luxe. En dat einde moest ik ook even van bijkomen.

11. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Noh man. Gewoon lekker op normal uitgespeeld. Ging prima joh. Welk einde had jij een trouwens? Vriendin is er nu ook mee aan de slag en die heeft deel een ook gewoon op normal gespeeld als noob haha. Hoop dat ze het hierbij laten overigens. Top einde en ben benieuwd wat ze nog meer kunnen buiten Flight Simulator en Plague Tale.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat Hugo stierf. Amicia bij zijn graf.

13. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ja, zo eindigt het altijd maar heb jij de shot genomen met je sling of heb je Lucas het laten doen? Ik het eerste. Wel zo eerlijk.

Benieuwd of ze voor een vervolg in de toekomst gaan, +/- 2140. Je hoort in de epiloog als je die Macula baby ziet namelijk een hartmachine en die zijn er pas vanaf 1970 ofzo. Plus dat de Plague elke 800 jaar terugkomt tot nu toe. Ergens ook wel tof een laatste deel maar mis Amicia en Hugo nu al haha

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb hetzelf gedaan, dat zou niet eerlijk zijn geweest inderdaad tegenover Hugo. Deed eerlijk gezegd wel een beetje zeer, ondanks dat ik Hugo een heel vervelend kind vond, tot het einde aan toe. De manier waarop hij dan eindelijk het leven loslaat en Amicia toestemming geef met de slinger. Dat deed ik dus. Zaten echt een aantal hele heftige stukken in de game, maar blij dat ik hem uitgespeeld heb.

Eerlijk gezegd hoop ik niet dat ze teveel de toekomst ingaan, misschien dat ze nog een twist kunnen bedenken. Ik denk echter ook dat het beter zou zijn om het nu te laten rusten, om kans op troep te voorkomen. Hoeveel vervolgen zijn wel niet mislukt. Zelfs over The Last of Us 2 is kritiek, ondanks dat de meesten van ons wel genoten hebben dacht ik.

Het mooiste aan APT 2 was het verhaal uiteraard, maar moet zeggen dat Lucas misschien wel het meest opvallende was. Hoe hij zijn rust en kalmte bewaard, de hele game door bijna. Onderschat personage. Daar mag van mij wel een spin off van komen. Heel benieuwd verder wat Asobo nu gaat maken. :)

15. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
  16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Altijd leuk om te zien wanneer reviewers zo oprecht blij worden van bepaalde games.

Laatst bewerkt: 25 nov 2022
  17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Nou Yoshi’s New Island op de 2DS ook uitgespeeld. Leuk spelletje en heb gelukkig een glimp kunnen opvangen van de ouders van Mario en Luigi :’), wonende in een paddestoelenhuis. Prima game.

Zifnap en Reckuuza vinden dit leuk.
  18. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
  19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Een testament van goed design in level en geluid. Ooit durf ik deze game nog een keer te spelen.

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Haaa Alien Isolation! Die moet ik ook nog altijd een keer spelen :)! Alleen vraag ik me af of het gameplay type van hide en seek niet op een gegeven moment in herhaling valt en dat de game daardoor langdradig gaat worden. Het is nog best wel een lange sp campagne geloof ik (wetende van howlongtobeat). Echter maakt die gameplay het spel juist wel onderscheidend van andere thrillers.

Deel Deze Pagina