Doom 3 maar gekocht voor de Switch, voor de twee add ons Ressurection of Evil en The Lost Missions dacht ik. Hopelijk goed speelbaar in table of handheld modus. Heerlijk dit soort games. Niet lang en lekker raggen!
Dat kan niet he, Janter. Niet helemaal een doorslaand succes, al zijn sommige reviews juist erg positief. Vogels kijken met Wolverine... right. EDIT: Een andere kijk op Midnight Suns...
Best positieve reviews. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht nav de (gekozen) characters en character-design, maar goed, ook de devs van X-Com, dus ook niet geheel een verrassing. Misschien ooit eens leuk om uit de budgetbak te pakken.
Amnesia: The Bunker is a first-person horror game from the makers of SOMA and Amnesia. Left all alone in a desolate WW1 bunker with only one bullet remaining in the barrel, it's up to you to face the oppressing terrors in the dark. Keep the generator running at all costs, persevere, and make your way out alive. Coming March 2023.
Mooi dat MH Rise nu eindelijk op hardware verschijnt wat de game recht doet. Hopelijk komt MH Stories 2 dan ook naar normale consoles.
GAMEPASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS oeh die monster hunter, toch maar ff proberen in jan. samen weer met infinite en die lego troep. WOOHOOO GAMEPASS deathloop beetje aan te raden? die staat ook op GAMEPASS toch?
https://www.xboxworld.nl/artikelen/review/preview-disney-dreamlight-valley/ oef joeri, thnx for reminding me dat deze gem bestaat!
Inderdaad heel wisselende reviews. Apart dat de ene reviewer de combat geweldig vindt, terwijl de andere het juist de zwakke plek van deze game vindt. Ik ben persoonlijk niet zo kapot van die QTE dodge.