Wat is een Chinese stem? Heeft dat een bepaald klankgeluid wat je moet aanleren of heb je eigenlijk alleen een Chinese stem als je uit China afkomstig bent?
Nu is het ook wel weer genoeg geweest Scar. We weten het nu wel. Hou je nu maar bezig met je eigen dingen en games. Je wilt toch ook niet dat ik in jouw reis topic shit post? Prima, maar zou je dit dan ook niet iedere dag tegen mij willen zeggen? Liefst helemaal niet meer, want het is tamelijk kinderachtig aan het worden. Bovendien mag jij niets zeggen over stemmen omdat jij de noob van het forum bent. Hou je maar stil dus!
Ben er nu ook mee bezig en moet zeggen dat het idd verrassend leuk is Deze ook binnenkort op Netflix, krijgt tot nu toe ook goede recensies. Deel 1 was ook meer dan prima
Vorige week de 1ste film gezien, en het was onderhoudend, Craig prima zoals altijd, maar verder geen geweldige film ofzo.
Nope, maar The Witcher met Cavill kon me ook niet boeien. Wel apart jaar voor Michelle Yeoh; In een van de allerbeste films van het jaar zitten, en in een van de slechtste series van het jaar.
zal vast wel ok serie zijn maar cavill stopt ermee ookal zit ie sws niet in deze en staat een boom 30cm verder dan beschreven in t boek waardoor iedereen weer mega butthurt is en de boel afbranden