Dat ziet er tenminste interessant uit. Costume Quest 2 vandaag toe-eigenen en houden in de Epic Store. En morgen vermoedelijk Sable (leak). EDIT: En volgende week start ook de Steam sale!
Leak: Wolfenstein: The New Order morgen gratis in de Epic Store. Of een Wolfenstein. Deze games zijn al eens eerder aangeboden, maar het zijn desalniettemin goede shooters. Behalve Youngblood.
Stond gister in High On Life een op een plein 4 minuten naar een tv te kijken. Die humor in heel die game is wel lekker hoor. Deze video
Een soort reis, waarbij je met LEGO blokken obstakels moet overwinnen? Dit ziet er wel levensecht uit zeg. Ik zie zo weer mijn LEGOland tafel voor me. Leak Free Epic game on 22 December : Stalker / Metro 2033 / Duke Nukem Forever
Het is de Fallout Classic Collection geworden. Fallout 1, 2 en Tactics. Voor de fijnproever! Morgen Encased?
61 Reviews dit jaar! Voornamelijk PC gericht en RPG/TRPG, maar er zitten diverse console releases in deze lijst. Top 3: Elden Ring, Weird West en Expeditions: Rome.