In het geval van klein grotten kan ik dat wel begrijpen. Is geen rendabele investering. Kost geld, levert niets op, je stoot je hoofd.
Met of zonder ray tracing biedt de patch een flinke grafische boost. Performance is niet helemaal perfect en zeker niet in ray tracing modus. Latency is hoog in de RT modus (zorgt voor stroperige beweging). Series X doet het in dit geval wel beter dan de PS5. De patch brengt ook diverse extra crashes met zich mee... dus nog werk aan de weg door CDPR. Om positief te eindigen: laadtijden zijn extreem ingekort, van 1:35 min tot 14 sec bij de eerste opstart op de PS5.
Op de Xbox Series X nog sneller. Heb het vermoeden rond de 10 seconden. Het is in ieder geval wel een hele mooie gratis patch, maar laten ze het maar blijven ondersteunen voorlopig. Mochten ze daar in Polen de game voorlopig nog niet los kunnen laten, net als ik, dan is extra content altijd welkom. Een plotselinge DLC aankondiging als Blood en Wine zou ik nog wel willen. Maar goed, dan zonder die graftakken Hertogin.
Die uitbreiding gaat niet meer komen, Geel. CDPR werkt inmiddels aan een nieuwe game, in de Unreal 5 engine.
anders speel je de game lekker gewoon ipv bekijken of geralt nu een extra streepje bij zn poepgaatje heeft
Ik ga echt zo'n hele game niet opnieuw spelen omdat de bomen wat mooier wapperen hoor. Wel leuk voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben.
Johnny little shit. Mag wel eens doorlopen. Heb door die dichtheid in de bossen en moerassen van Velen wel meer moeite om mijn weg te vinden. Quest Marker is nog steeds ruk overigens.
Poging 4 denk ik. Was wel even vergeten hoe clunky en traag het is. Weer half klem met dat paard. Speel tegenwoordig meestal max sessies van een uur en dan is TW3 toch niet de lekkerste instap denk ik.