Waren niet nodig xD! In ieder geval uitgespeeld, op naar een volgend avontuur. Eerst even kijken op welk systeem. Dit soort spelduren vind ik echt top. Niet te lang, maar naar mijn idee ook niet kort. 6-8 uren aan gameplay is voor mij voldoende, alhoewel ik niet weet hoeveel tijd ik hier in heb gestoken.
@janter Je bent de eerste persoon die ik tegen kom die Halo ODST een beter game vindt dan Halo Reach. Ik heb in het afgelopen jaar ook alles van Halo 1 tm Infinite gespeeld en ODST is in mijn ogen een leuke afwisseling, maar geen goede Halo game. Wel beter dan 4 en 5 overigens, wat een bagger was dat.
Vier was inderdaad grotendeels bagger, maar dat einde was één van de best geregisseerde eindes in games tot nu toe. Hoe je munitie begon op te raken, er steeds meer vijanden op je afkwamen en naar het einde van de laatste missie toe dan die tune begon te spelen. Live was dat, naadloos met elkaar tussen muziek en gameplay. Dat was het enige stuk dat mij altijd bijbleef en waarom ik 5 en infinite nog een kans gaf. Voor de MP hoefde je die games inderdaad niet te doen. Over Reach en ODST verschillen de smaken dus, maar ik vind ze beide evengoed in balans. ODST heeft alleen de minst mooie graphics van de twee imo.
Wat ik van ODST juist zo tof vind is het gevoel dat de Rookie echt lonely ergens op de planeet is gedropped en dat wordt zo intens versterkt door die muziek op dat moment. De muziek van Halo is altijd sterk geweest, maar dat gaf me echt het gevoel: ik ben in een verrotte plaats terecht gekomen… uhh waar zijn mijn teammaten en hoe kom ik hier in hemelsnaam uit. Serieus die soundtrack is echt bizar goed in ODST. Daarnaast was het ook gewoon eens leuk om een keer niet met de Master Chief te spelen, maar oa een rookie en het verhaal vond ik gewoon echt een stuk leuker om te volgen. Het op zoek gaan naar die hereniging met je teammaten. Bij Reach vond ik het verhaal gewoon maar wat normaaltjes. Inmiddels begonnen met Crash Bandicoot uit de Nsane Trilogy. Eens wat anders weer.
High on Life is de meest succesvolle Xbox Game Pass-release van dit jaar. Dat heeft Microsoft aangekondigd. Het was al bekend dat de game het goed deed - gisteren bleek al dat het spel op de nummer één positie van populairste Game Pass-spellen stond - maar Microsoft heeft nu bevestigd dat het om de "grootste" release op Game Pass van het jaar gaat. Daar blijft het echter niet bij. High on Life is ook de grootste Game Pass-release van een third-party spel ooit en de grootste Game Pass-release van een singleplayergame ooit. De bovenstaande records zijn gebaseerd op de hoeveelheid uren die gespeeld zijn in de eerste vijf dagen sinds release.
Crash is echt goed pitttig. Begint abnormaal makkelijk en wordt na aantal levels onbeschoft moeilijk. Leuke opbouw :’).