Of ik kap er mee . Vind het echt ontzettend pittig. Die kut planken die breken bij die bruggetjes. Hou op
Ben begonnen met Mafia DE. Briljante ontdekking door de mensen achter dit spel, door de route doormiddel van tijdelijke verkeersborden uit te stippelen. Werkt als een tiet. Dat ze daar bij Rockstar Games niet zijn achtergekomen. Je moet er maar opkomen zeggen we dan.
Ik vraag me af van sommige hier hoe ze dat overdag doen als ze zouden moeten werken. Kennelijk niet dus. Teveel XBW,
Howlongtobeat filteren op games tot maximaal 7 a 8 uur is het devies. En dan zou ik ook even rangschikken op releasedate, als je dat vergeet begin je net als janter in 1982
Mafia biedt wel erg veel (DE gespeeld op de PS4). Afwisseling, totaal nieuwe wereld wat je zelden tot niet ziet, mooi compleet en goed verhaal en de graphics zien er goed uit. Sommige missie’s waren wel pittig, puur omdat het schieten echt niet lekker werkt. Kan frustrerend zijn. Al met al, genoten iig!
Enige game waar ik aan moest denken bij het spelen van Mafia was L.A. Noire. Voor de rest kan ik geen games bedenken in dit genre met een soortgelijke setting. Volgens mij is in de Free modus weinig te beleven of niet?
Mafia is inderdaad een topgame. Voor het eerst gespeeld op pc, toen was het al briljant qua sfeer. Heb onlangs de trilogie gekocht, maar moet er nog aan beginnen. Overigens geïnspireerd door @janter en gisteren een xbox 360 gekocht met Forza 3, 4 en 5, SegaGt en Need for speed Underground 2. Nu nog ergens tijd vandaan zien te halen om ook daadwerkelijk te gamen..
WE ALL GO BACK TO 2010 NOW THANKS TO JANTER DE LAATSTE PRIME TIMES IN VIDEOGAMING NU ALLEEN MAAR LIVESERVICETROEP EN ADDICTS DIE 24/7 NAAR PERFORMANCEVIDEOS KIJKEN
Jet set was ook zo'n geweldige game, met een heerlijke vibe. Ik hoop maar dat het niet enorm tegenvalt om het nog een keer te spelen allemaal.