Simpel, Nederlanders houden van lijstjes. Wat is jouw top 5 games van dit jaar, 2022? Alle platforms. Mijne: 1. Elden Ring Alle From games sinds Demon's Souls gespeeld en dit is de beste. Geniaal! 2. A Plague Tale: Requiem Gruwelijk mooie game. Wellicht mooiste die ik ook heb gespeeld met vet verhaal en toffe gameplay. Heerlijke soundtrack ook. Benieuwd waar Asobo nu mee komt. 3. God of War: Ragnarock Recka moet niet zeiken. Gewoon weer heerlijk hakken met Kratos. Mooi verhaal en super gepolijst allemaal. Atreus speelt ook dope. 4. Vampire Survivors Heeeeel veel lol voor gehad voor paar euro. Total chaos en garlic is love. Binnenkort DLC maar eens binnenhalen. 5. Mario + Rabbids: Sparks of Hope Deel een was verrassend en deze is in alles beter. Nog niet gespeeld lijst maar potentieel top 5 materiaal - Neon White - Pentinent - Evil West - Somerville - Immortality Dus, wat is jullie top 5? Of top 3 of 2 als je er niet meer hebt.
Hahahaha zeker zeker. Zitten flinke verrassingen tussen. Zet ‘m in je agenda, na nieuwjaarswisseling Janter’s Top 5! Misschien leuk om een video te maken en op YT te plaatsen. Ik ben helaas onhandig in editing boys, maar wie ken dit ff doen? Uiteraard reclame voor Bitvavo, XBW Inu en Infantino Inc. @Yellow 13 ; maar wat is jouw top 5?
muh lijsje 1-Horizon Forbidden West (PS5) Heerlijke gameplay, leuke lore. Blijft een interessante wereld om in rond te dwalen. Kijk uit naar de DLC! 2-Cyberpunk 2077 (PC) Dit was genieten. Na de Edgerunners patch is dit een heerlijke game met een geweldige setting. Meer!! (ook hier kijk ik uit naard e DLC en deel 2!) 3-Xenoblade Chroniocles 3 (Switch) Combat in deze game serie is gewoon kut, echt niet mijn ding. Dus op easy en dan erdoorheen knallen puur voor de story en de gamewereld die wél errug goed zijn. 4-Ys VIII (PS5) Al is dit een opgepoetste Vita game (ja, dat zie je) is dit toch echt een klassieke Japanse ARPG. De eerste Ys game die me echt kan boeien dat ik verder wil! 5-Overwatch 2 (PC) Enige mp pvp game die ik nog speel. Niet zo goed als deel 1, maar blijft heerlijk weg spelen. Geen idee of ik het dit jaar nog ga redden maar Soul Hackers 2 staat als volgende game op mijn to do list. Persona plus Cyberpunk vibe? Klinkt als iets waar ik van ga genieten. Dit zou OW2 eventueel eruit kunnen knikkeren.
1-Dying Light 2 (PS5) Prima game voor zo'n 25-30 speelplezier in co-op. Minder dan verwacht maar alsnog fun om door de wereld heen te rennen en zombies te choppen. Voor de rest eigenlijk niet veel gespeeld. Upcoming o.a. Witcher 3, GoW Ragnarok tho
1. Elden Ring. 2. Horizon forbidden West 3. Weird West 4. Dying Light 2 5. Gran Turismo 7 6. The Callisto protocol Games dit jaar gespeeld die het benoemen waard zijn. high On Life, Reisdent evil ,2, Warzone 2, as dusk falls, returnal, guardians of the galaxy, Forza Horizon 5
Wees blij dat er verdomme iemand is die meer dan 5 games heeft gespeeld dit jaar. Dat gezeik ook altijd
1. God of war Ragnarok. 2. Horizon Forbidden west 3. Ghost of Sushi Directors Cut 4. Stray 5. Star Wars Jedi fallen order 3/4 zaten bij PS abo eigenlijk een soort gamepass. Star Wars had ik blijkbaar al een keer gekocht maar net op tijd gespeeld om hyped te zijn voor deel 2.