1. Elden Ring 2. Return To Monkey Island 3. Shadow Tactics: Aiko's Choice (DLC, telt dat?) 4. Tunic (al is het tweede deel van de main game kut. De briljante 'post-game' maakt het dan wel weer goed) 5. Tiny Rogues - Voor die paar euro echt een verslavend leuk kleine roguelite. Dat zijn volgens mij alle games die ik dit jaar langer heb gespeeld dan een uur. Troep lijst: 1. Immortality - Wat een overrated troep is dit. Het mysterieuze is in het begin nog leuk, maar daarna is het gewoon uren lang willekeurige fragmenten van slechte films kijken. PURE BENDE. Mogelijk GOTY contender: 1. Chained Echoes
1. Elden Ring (ongoing) 2. Horizon Forbidden West 3. Ratchet & Clank: A rift apart (begin dit jaar uitgespeeld dacht ik...) 4. Gran Turismo 7 5. Kena: Bridge of Spirits Verder bar weinig gespeeld. Merk wel dat ik zowat alleen nog de blockbuster-achtig games meepak.
1. Elden Ring. 2. Ghost of Tsushima DC 3. Horizon forbidden West 4. Weird West 5. Dying Light 2 Oke. Tsushima vergeten. En 5.
Ik vond God Of War met Japanse stemmen toch wat minder. OTOKONOKOOOO klinkt toch niet zo lekker als BOOOOY.
1. Horizon (next-gen look and feel. Na 40 uur helaas (?) nog altijd niet uit) 2. Warzone 2.0 (awesome, behalve de menu's/interface. Wat een ellende) 3. Witcher 3 (expansions op PS5)
Heb te weinig games gespeeld dit jaar en vooral te weinig 2022 gekocht. Elden Ring en A Plague Tale 2 vooral en beide enorm van genoten tot dusverre. Spiritfarer ook goede updates gehad. Echt een game voor deze tijd van het jaar en meer waard dan de vraagprijs. 2022 was nog een beetje Corona effect. 2023 gaat een beter jaar worden, maar gekke Xi doet gek, dus hopelijk niet nieuwe variant en gewoon normale maatschappij en nieuwe releases.
pfff good old times, fcip. Misschien ergens eens goedkoop oppakken. Eens kijken hoe dat anno 22/23 is.