ja, maar ik ben nog niet overtuigd. ik wacht eerst nog op die echte next gen patch. t schijnt dan dat je in bepaalde hoeken rode haren kunt zien op de schaamstreek van aloy.
1. GoW Ragnarok 2. Gran Turismo 7 3. CoD MW2 Verder nog begonnen aan Horzion Forbidden West maar deze maar een uurtje of 2 gespeeld
Geen idee of deze uit dit jaar komen of al een paar jaar uit zijn maar wel dit jaar gespeeld. 1. Artfull Escape 2. Life is Strange True Colors 3. Wild at Heart 4. Broken Sword 5 5. Beacon Pines Route 96 vond ik ook wel een leuk concept.
Last minute nog een game 2022 gescoord dit jaar, OlliOlli World. Geinig tot nu toe, maar ook nog niet zo goed als de recensies deden vermoeden. Voor de rest totaal niet meer bezig met games omdat eigenlijk niets meer echt goed of vernieuwend lijkt te zijn. Stap wel weer eens terug in bij GTA VI of RDRIII ofzo..
Was inderdaad een maandelijkse game. Waarom moet ik 23 halen dan? Ik vind het leuk af en toe potje te voetballen. Zal mij aan mijn kont roesten of de juiste spelers in het juiste team zitten of de juiste shirtjes dragen.
Dit jaar vrijwel alles op PS5 gegamed, PC bijna niet aangeraakt. 1. Horizon Forbidden West (m'n eerste collectors edition ooit) 2. Call of Duty MWII 3. Gran Turismo 7 4. Uncharted Legacy of Thieves Collection 5. Lego Star Wars Skywalker Saga Sinds vorige week AC Valhalla weer eens opgepakt na het op release geditched te hebben, bevalt eigenlijk wel goed om even wat t̶a̶k̶k̶e̶n̶ pijlen hier en daar op te rapen.
kon je dit niet ff samen fixen met @Jeroen Post @Killamonkey https://www.xboxworld.nl/artikelen/toplijst/onze-favorieten-en-een-flop-van-2022/ like forum en frontpage zijn echt 2 totaal different werelden lol of toch niet
Ik snap die eerste alinea al niet. OOK IN 2021 HEBBEN WIJ EEN FLINKE STAPEL GAMES GESPEELD, LEES HIER WAT WIJ VAN HET GAMEJAAR 2022 VONDEN! Op basis van games die je in 2021 gespeeld hebt bepalen hoe 2022 was... Lijkt me lastig