Sam & Max: The Devil’s Playhouse Remastered is in ontwikkeling en moet in 2023 uitkomen. Dat heeft Skunkape Games aangekondigd. Een precieze releasedatum is niet bekend en ook niet duidelijk is op welke platforms het spel verschijnt. Sam & Max: The Devil’s Playhouse verscheen oorspronkelijk in 2010. De game kwam verspreid over diverse episodes uit op pc, Mac, iPad en PlayStation 3. Het is het derde seizoen van de door Telltale ontwikkelde Sam & Max-games. De eerste twee seizoenen zijn al van remasters voorzien door Skunkape Games.
SHODAN: Look at you hacker... a pathetic creature of meat and bone. How can you challenge a perfect immortal machine? System Shock, de voorganger van Bioshock, krijgt een remake. Release: maart 2023. Sfeervolle SF shooter met diverse RPG elementen!
Wacht even, moet mijn 4090 nog uitpakken... Vooruit, 4 uur lang Kane's Wrath championship matches (met 1000 dollar in de pot) voor de RTS fanatici hier. Blijft een tijdloze game en nog steeds heel populair online. Laat Homeworld 3 en Tempest Rising dit jaar iets moois leveren.
Die eerste 5 sec. Dat zegt al genoeg. En verder heb ik ook niet gekeken. EDIT: Oké, ik heb gelogen. Die vent zit 24 uur in het donker te graven! EDIT 2: Wacht, hij slaapt tegelijk 24 uur? WAT IS DIT??? Is dit jouw neef, Geel? @Yellow 13
Visueel spreekt het mij ook niet aan, maar die stem is inderdaad kut. Heb liever een hedendaagse versie van Alien Isolation. Laatst de game opgepikt voor 10 euro, inclusief alle content. Bizar hoe goed die game nog meegaat, al merk je wel duidelijk verschillen. Spanning alom en speciale manier van saven, wat het nog erger maakt als je wel geconfronteerd gaat worden met die Alien. Needs a remaster. Kinect ftw met die game. Hartslag van 230 dan.
Perfecte voice. Kill en meedogenloos als een AI. Shodan. 230 FPS maar? Dat gaat me nog niet vloeiend genoeg. Sorry jongens, het uitpakken gaat langzaam. Mijn 4090 box is ergens achter mijn 8K 75 inch OLED blijven steken. EDIT: Speelt überhaupt iemand dit? Echt nog nooit van gehoogd.