Nee ik heb zelf ook niets met de game. De gameplay is gewoon niet mijn ding en ik kon er dus totaal niet inkomen en ben elke keer snel gestopt. Kijk wel erg uit naar de serie
hihi De director heeft ook Chernobyl gedaan dus grote kans dat dit inderdaad ook goed is. Ik kijk er iig naar uit. Jammer dat het dan 1 episode per week is tho.
Garrett is zo’n iemand die Mario opstart en dan gewoon iedere keer welwillend het eerste ravijn inspringt, totdat er weer Game Over staat …
Ik kan er gewoon slecht tegen als ze me vertellen wat ik moet doen. Verzamel 10 takken (0/10), rot op. Dan ren ik hard door en ga ik dood en zet ik 'm af. Dat is mijn proces.
maar dat is last of us helemaal niet. je hoeft niks te verzamelen. ja wel troep oprapen en kastjes openen om tools te vervaardigen maar dat werkt imo wel goed. flow is goed, mooie cutscene, weer kastjes openen, paar enemies, zombies, weer kastjes openen, repeat. tis net lekker ff uurtje elke keer.
Breaking Bad had ook een EP the fly. Dus The Last of Us wil dicht bij het orgineel blijven dus verwacht wel een Episode The Twigs.