Van de week eindelijk weer eens verder gegaan.
Eerst in het lake of rot daar in Caelid ergens een of andere open world mini-boss tegengekomen die allemaal summons deed. Dat ging niet heel lekker dus was maar doorgelopen.
Toen kwam ik die Decaying Ekzykes witte draak tegen. Dat viel helaas ook tegen. Zijn Scarlet Rot breath is echt (letterlijk) killing. Tot nu toe de eerste draak die ik tegen ben gekomen waarvan ik dacht nou dit doe ik later nog wel eens.
Vervolgens toch maar naar Radahn gegaan. Sicke arena wel. Ik probeerde hem eerst te verslaan zonder summons of alleen met Blaidd als extra, maar dat was echt behoorlijk pittig. Al kreeg ik hem wel een paar keer tot in de 2e fase (iig tot rond de 30% health geloof ik). En toen kwam ik er achter dat je meerdere NPCs tegelijk kon summonen, lol. Toen dus maar alles tegelijk gesummoned en toen was het gevecht een stuk makkelijker haha. Maar wel heel vet om zo met een groep allies zo'n boss aan te vallen. Is weer eens wat anders dan wat ik van souls-likes gewend ben.
Als ik binnenkort weer verder ga nog weer maar eens die decaying draak en die andere mini-boss proberen, en daarna maar de krater van de meteoriet in!