1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Overigens twee goals vlak achter elkaar. De twee makkelijkste dacht ik. Die grote ridder kreeg ik niet neer en die teacher ook niet. Die frost gast nog wel in één keer, zelfs zonder hulp van vuur. Hoef nog maar vier levels ongeveer en dan kan ik Bloodhound Gang gebruiken. :+
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Welk level ben je ondertussen?
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    45, had door die twee Goals flink wat runen en kon wat omhoog. Heb nog 2,5K runen in de zak, maar heb nog meer dan 8K nodig voor ik weer kan levelen. Ik moet naar Lake toe om een beetje fatsoenlijk runen te kunnen farmen, maar ik kan mij even geen goede solo plek herinneren. Misschien bij die plek waar de weg naar het noorden naar beneden gaat en en onder een rotsformatie heen. Aan het begin daar heb je immers een flinke groep vechtende NPC's en een reus dacht ik. Lijkt me een prima plekje om te farmen. :)
     
  4. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Na wat gegoogled te hebben ben ik van de week begonnen aan Renni's quest, die schijnt wel heel nice te zijn.
    En het mooie is dat ik zo gelijk wat plekken door ben gegaan die ik of over het hoofd had gezien of juist sws nog wilde gaan doen: Caria Manor, Siofra River, en ben nu Ainsel River aan het exploren. Geloof dat het daarna de 'bedoeling' is dat ik naar Radahn in Caelid ga (ben daar via de Deep Siofra River Well wel terecht gekomen overigens, maar de combi van 2 Archer reuzen, een overpowerde beer en een gigantische Mr. Jar heb ik maar even gelaten).
    Wel fijn weer wat progressie te boeken.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Caria Manor was echt vreselijk. Wat een design :lol:
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  6. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Haha ja vooral dat eerste gedeelte vond ik niks. Niet per se moeilijk maar gewoon heel irritant, al die ambushes...

    Die boss te paard viel me alles mee trouwens, had die in 1x neer...
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Klopt. De boss was niet heel moeilijk. Alleen die vreselijke handen en daarna dat vreselijke smalle stuk waar je van alle kanten belaagd wordt door 'spells'... Vreselijk irritant.
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  8. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Caelid is wel een grote gezellige boel, of niet dan? Goddamn.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Redmayne castle is helemaal leeg? Wtf? :lol:
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kraaien, draken, wormen, maar die brug oversteken kun je de eerste keer wel even schudden. Pas tegen max Caelid level denk ik. :+
     
  11. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Nou het punt is dus dat de 'impassable' bridge naar Redmayne Castle compleet verlaten is. Kan gewoon doodleuk naar binnen wandelen/teleporteren. Ik vermoed dat ik wat quests in een 'verkeerde' volgorde heb gedaan of zo.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Same.

    Als je op de plateau bent geweest voor Redmayne Castle, dan gaat de Radahn 'quest' af en is het dus verlaten daar. Na Radahn zou het weer bevolkt moeten zijn.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    O shit, dan is er nog een andere brug. Ik doelde op die brug waar die draak op zat die niemand bijna aan kan als je er de eerste keer bent. Zit een summon stone voor in de hoek en die draak komt je wel achterna en raakt je ook wel. :p
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Die was toch niet zo moeilijk? Paardje, heen en weer gaan, op m inhakken. First try.
    Dat was letterlijk de eerste draak in de game die ik verslagen heb.
     
    Cyndris en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    :'-(
     
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ahhh, dat zal het zijn. Prima, dan eerst
    Radahn
    maar eens aanpakken en dan zie ik wel weer verder. Thanks!

    Hm geen idee welke brug jij het over hebt dan, eentje in Caelid wel? Ik ben sowieso via een sending gate bij het kasteel terecht gekomen dus ik heb perongeluk een heel deel van dat gebied overgeslagen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat had ik destijds ook, belandde zowat op de snuffert van Radhan dacht ik, alleen dan iets zuidelijker. Radhan zit in dat grote open stuk en waar het vooral vlak is dacht ik. En toen ik richting het zuiden liep, vanaf die gast bij wie je die draken shit kan geven, toen kwam ik bij die brug uit waar de eerste grace punt ook zit en die summon stone. Kennelijk is er dus nog ergens een kist verstopt die je naar een andere plek in Caelid brengt. Haat die kisten echt. :+
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat deel wat jij bedoelt met de brug:

    Je komt daar wanneer je via die ene knight die op undead aan het jagen is naar de 'beast king' gestuurd wordt. Daar moet je dan die undead of ghost dingen voor verzamelen. Vanaf dat punt naar het zuiden kom je inderdaad op die brug uit die jij bedoelt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Van de week eindelijk weer eens verder gegaan.

    Eerst in het lake of rot daar in Caelid ergens een of andere open world mini-boss tegengekomen die allemaal summons deed. Dat ging niet heel lekker dus was maar doorgelopen.
    Toen kwam ik die Decaying Ekzykes witte draak tegen. Dat viel helaas ook tegen. Zijn Scarlet Rot breath is echt (letterlijk) killing. Tot nu toe de eerste draak die ik tegen ben gekomen waarvan ik dacht nou dit doe ik later nog wel eens.

    Vervolgens toch maar naar Radahn gegaan. Sicke arena wel. Ik probeerde hem eerst te verslaan zonder summons of alleen met Blaidd als extra, maar dat was echt behoorlijk pittig. Al kreeg ik hem wel een paar keer tot in de 2e fase (iig tot rond de 30% health geloof ik). En toen kwam ik er achter dat je meerdere NPCs tegelijk kon summonen, lol. Toen dus maar alles tegelijk gesummoned en toen was het gevecht een stuk makkelijker haha. Maar wel heel vet om zo met een groep allies zo'n boss aan te vallen. Is weer eens wat anders dan wat ik van souls-likes gewend ben.

    Als ik binnenkort weer verder ga nog weer maar eens die decaying draak en die andere mini-boss proberen, en daarna maar de krater van de meteoriet in!
     
    NuclearGoat, Yellow 13 en Killamonkey vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina