[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.952
    snap dat dat goed voelt als cuck

Yerewn vindt dit leuk.
  2. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.012
    A Plague Tale Requiem bijna uit. Wel echt stukken beter dan innocence wat heel repetitief voelde in gameplay is deze dat stukke minder. Oke verhaal en band Amicia en Hugo is wel tof. De kleine dingen als verstoppertje spelen, etc dragen daar op een sterke manier aan bij. Soms wel hele plotselinge wendingen of karakters die invliegen maar vooruit. Wereld en level design is best aardig. Afwisseling naar iets weer ontdekking en quasi open wereld halverwege leuk gedaan, vooral icm de volledig afwezige HUD is fantastisch!!!!!!. Ik ken de studio los van deel 1 enkel van de laatste Flight Simulator , maar dit heeft wel potentie voor meer moois.
    Jammer dat dit een titel is die aan heel veel (casual) gamers voorbij gaat.

Nu is kijken wat ik ga spelen tot Hogwarts.
    Weird West, Sifu of toch is de halo Infinite campaign doen?
    The Witcher 3 alweer aan de kant gelegd, die controls zijn gedateerder dan de smaak van janter, echt dramatisch en frustrerend. Zit om de haverklap vast met dat paard, vind de combat ook best saai?

Laatst bewerkt: 20 jan 2023
  3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Weird West schijnt wel gaaf te zijn, op een old skool manier.

Dus ook deze versie is niet de definitieve versie. Jammer.

WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Inmiddels uit op de premium consoles, Monster Hunter Rise geeft console gebruikers naast een basis framerate/quality graphics modus een extra menu. Hierin is het mogelijk de grafische opties individueel te wijzigingen, zoals op de PC. Een mooie toevoeging lijkt mij, gebruikersvriendelijk en toch plug'n play. Deze versies trouwens op technisch vlak ook prima. :)

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb MHWorld paar jaarv terug gespeeld. HELE leuke games, best verslavende gameplay...maar heb het idee dat als je er 1 gespeeld hebt, je ze allemaal gespeeld hebt.
    En zo'n grind is leuk voor 1 keer.:+

Verbaas me eigenlijk dat er geen Monster Hunter MMO is, de game wereld leent zich er perfect voor lijkt!

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat zou er zich idd perfect voor lenen. Misschien bestaat die online dienst ook wel in Azië, alleen hier nog nooit uitgebracht.

7. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Vond MH World wel een hele toffe game, maar inderdaad wel heel erg grindy. Niet echt zin om een paar jaar later weer precies hetzelfde te doen. Wel een aanrader als je nooit Monster Hunter hebt gespeeld.

Zifnap vindt dit leuk.
  8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is voor mij ook DE reden waarom ik nooit een MH heb opgepakt. Simpelweg de grind. Maar het idee, dit soort monsters te bejagen spreekt me wel aan. En World is en blijft grafisch een prachtige titel. Erg mooi monster design.

Veel aandacht voor muziek en geluid in 9 Years of Shadows. Bijdrage diverse soundtracks geleverd door twee componisten uit de stal van Castlevania en Mega Man.

Laatst bewerkt: 22 jan 2023
  9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Helaas. Het is niet alleen de tegenvallende performance (soms dippend onder 30 fps op 4K), deze game zondigt tegelijk op het belangrijkste punt in het genre: een boeiende open wereld. De wereld is eentonig en lijkt bij elkaar gegooid met willekeurige en generieke MMO achtige activiteiten om de speler bezig te houden. Het voelt niet als een echte wereld aan. De karakters zijn oppervlakkig, eentonig en soms zelfs irritant (hoofdpersoon?). Vaardigheden upgraden en collectathons... jullie hebben dit al dozijnen keren gezien en gespeeld. De combat is leuk en de gevechtsanimaties zijn vloeiend. Parkour werkt ook prima, maar dit alles redt deze titel niet. Middelmatig en... saai. Dat is soms nog een ergere doodssteek dan een ronduit slechte game.

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.952
    chick is heet tho

Zifnap vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Die game/wereld zag er vanaf de eerste aankondiging al erg ‘bland’ uit, en geen van de nieuwere trailers wist ooit dat gevoel weg te nemen, dus ben niet verrast …

Zifnap vindt dit leuk.
  12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Ook leuk wanneer de review op de EG website min of meer eindigt in een "ach, het is oké". De EG review op YT slaat een andere toon aan (hoewel andere reviewer). Avoid.

En dat ga ik nu ook doen. Ga weer lekker verder met Deathloop, die mij beter bevalt dan verwacht. :thumbs:

Killamonkey en Yi-Long vinden dit leuk.
  13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Deathloop staat ook nog steeds in mijn backlog, maar nog geen zin om de Nioh 2 disc uit mijn PS5 te halen. Maar heb ook nog steeds Dishonored 2 niet gespeeld.

Zifnap en Killamonkey vinden dit leuk.
  14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Dishonored 2 is wel by far de beste game uit dat rijtje. Heb je Prey ook gespeeld?

Zifnap vindt dit leuk.
  15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Prey is meer straightforward 1st person shooter toch? Nooit gespeeld, heeft me ook nooit aangetrokken.

Dishonored 2 spreekt me meer aan vanwege de skillset/mogelijkheden die je hebt, en ook het grafische stijltje dig ik wel, en Deathloop kreeg goede reviews, klinkt interessant qua concept, en was goedkoop, dus vandaar gekocht, maar nog niet aan toegekomen.

Killamonkey vindt dit leuk.
  16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Prey straightforward hahaha. Ik weet dat ze het een naampje moeten geven maar tis meer een immersive sim zoals Deus Ex. Je hebt echt juist verschillende mogelijkheden om de game te spelen. Behalve praten met de aliens, dat werkt niet echt :+ De DLC (Mooncrash) is ook steengoed. Is ook van Arkane dus wel vergelijkbaar met Dishonored.

Servantes, Yi-Long en Zifnap vinden dit leuk.
  17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Bioshock, maar dan in de ruimte. Maar het is een Arkane game, dus level design en mogelijkheden hoe je situaties aanpakt zijn van de bovenste plank. Voelt allemaal heel soepel aan. Prey is echt wel heel goed. Deathloop heeft dat gevoel trouwens ook, die natuurlijke flow.

Laatst bewerkt: 24 jan 2023
    Killamonkey en Yi-Long vinden dit leuk.
  18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.952

Yellow 13, Alexknl en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ach joh, Xbox heeft toch Gamepass? De oplossing voor alles.

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Het ziet er allemaal ontzettend janky uit, maar toch heb ik hier zin in. Eigenlijk al toen ik zag dat je het uitgerust met een katana moet opnemen tegen een tank. Style over substance... just my kind of game. :cool:

Deel Deze Pagina