Slicing & dicing action. Hopelijk ook lekker uitdagend, Ninja Gaiden style. Daar heb ik wel weer eens zin in. Be good.
Beter laten ze Acrobatics en Athletics er wel in. Ik oefende dat altijd boven de huisjes in The Waterfront District. Lekker over de arme mensen heen springen.
Dat ziet er niet goed uit... Ten eerste nog steeds een review embargo op Forspoken, een paar dagen voor release. Dat is meestal geen goed teken. Ten tweede: die PC specs weer (deja vu Callisto Protocol). Voor ultra is minimaal een RTX 4080 nodig. En de gevraagde minimum specs om überhaupt op 720p/30 fps te draaien zegt al genoeg. In alle gevallen krijg je iets dat nog steeds minder goed oogt dan Cyberpunk of RDR2, althans dat baseer ik op de demo. Dan moet Forspoken wel veel mooier worden in de definitieve versie. Het lijkt er weer op dat optimalisatie de deur uit is gegooid. Overigens was de console demo ook niet opmerkelijk mooi, ondanks dat het verder oké speelde. Mogelijk is dit weer een Denuvo kwestie, een DRM die ondanks meer beveiliging een spel vaak veel zwaarder maakt om te draaien.
Op twitter zei iemand (en dan is het dus waar) dat de game zelf wel beter is dan de demo. Mooi, want de demo was ja eh TROEP.