Na deze scores gaat iedereen wel enthousiast met hun toverstafjes aan de slag … Mooi dat er weer een prima game is uitgekomen. Het ziet er grafisch nog niet echt bijzonder goed uit (ik zag net in een review dat vliegen op een bezem, en kleding enzo reageert bijna niet), maar tot Fable uitkomt (2034 ofzo?) lijkt me dit een prima alternatief.
Als Switch verzamelaar vind ik het uitermate jammer dat hij zo laat pas op Switch komt. Dan doe ik in de tussentijd maar de PS5 of Xbox versie
NOG MAAR EEN HALVE DAG! Ik ben zo psyched. Wat betreft die graphics: ik hoop dat dat ondergesneeuwd wordt door de gameplay. En dat er voor de PC versie mod support is en we hem kunnen managen met de Vortex Mod Manger en dat soort dingen wellicht nog gefixt kunnen worden. Al moet ik zeggen dat ik zelf vaak meer let op textures, belichting en het aantal polygonen in de map.
Hier alvast even wat achtergrond muziek om vandaag op kantoor te blasten: Het halve kantoor bestaat inmiddels toch uit Millenials (of 100% als je thuiswerkt) dus dat kan makkelijk.