1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hogwarts Legacy

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 16 sep 2020.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    mogge
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Maar ze halen nog steeds tonnen per dag binnen, waanzin
     
    Reckuuza en Modder-Eter vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  4. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.772
    Paar uurtjes gespeeld, ziet er erg mooi uit. Wel echt enorm lange tutorial
     
    Killamonkey en Reckuuza vinden dit leuk.
  5. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    En hoe zijn de graphics?? En waar speel je hem in? Performance of Fidelity?
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421




    Looking good, zelfs voor niet Potter fans. <3
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Welk land ligt er vier uur naar het oosten??? :+
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Lees toch veel dat de gameplay en het verhaal niet geweldig zijn en het vooral voor Potter fans een feest is. De wereld schijnt dan wel weer mooi en levendig te zijn.

    Ga van de reviews eigenlijk meer twijfelen, is het toch allemaal net niet, misschien te veel hype, maarja we gaan t zien
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Negatief doen doe je maar in de kerkers van Slytherin ouwe slangentong. :+
     
    Dusky Demon NL vindt dit leuk.
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    ga deze mss kans geven over aantal weken. ragnarok heb ik opgegeven, last of us done, WEG MET DIE TROEP
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dus eerst nog even een paar weken troep roepen op van alles en nog wat, je chocolade kikker kont dicht voor Kratos, voor je aan een nieuwe game begint? O Jolly good show Recka.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    ik geef de game een kans omdat het me een sprookjesachtige vibe geeft, het is fable achtig. en das leuk. verder is het gewoon een typical RPG die we al jaren zien hoor, dunno of ik daar nog zin in heb maar we zullen zien.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Ik wacht wel tot ie op Game Pass staat.
     
    Garrett, Yellow 13, RemcoM en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Owh nu jij het troep vindt, ben ik hyped.
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ja idd same haal m wel later dit jaar in de Steam Sale denk pas als ik een nieuwe videokaart heb lekker op 4K knallen MAAR GVD PLAYGROUND GAMES LAAT ES WAT VAN DE NIEUWE FABLE ZIEN FUCKING CHICKEN CHASERS
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Niet de frontpage?
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Staat waarschijnlijk eerder op Game Pass.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    :+

    Edit: Patch is wel nodig. Heb al twee blauwe poppetjes. Mijn eigen en die andere in de proloog. Kan nergens iets vinden omdat normaal te krijgen. Alleen in tussenfilmpjes veranderd het weer naar normaal. Of dit moet bij de tutorial horen, maar het is hondsirritant en fel tegen de ogen. :+ Heb hem trouwens op RT FID mode staan, werkt tot nu toe redelijk. :)

    Edit 2: Bleek dus hoog contrast modus te zijn. Loopt vooralsnog behoorlijk soepel in FID RT mode. Dat hoge contrast moest even uitgezet worden. Besturing is goed te doen, ook al moet je spreuken leren. Goede insteek van het verhaal tot dusverre. ;-)

    Edit 3: Framerate gaat wel wat omlaag nu en ik zie mensen schuifelen waar het niet zou moeten. Maar goed. Het is ongelooflijk hoe goed de FID RT modus zich staande houdt. En het is in Gryffindor goed vertoeven. Het gevoel voor detail is echt krankzinnig goed.

    Het enige wat ik nu een nadeel begin te vinden, is dat ik net gestopt ben om Witcher 3 4.0.1 nog even te bekijken en dan merk je wel dat CD Projekt Red nog wat te leren heeft als het om een RT en prestatie modi gaat. Een bijna acht jaar oude game niet degelijk genoeg draaiende krijgen en deze veel zwaardere game doet dat voor de officiële release al beter dan Witcher 3 na 8 jaar.

    Ik kom met HL bijna niet eens toe aan quests van welke aard dan ook, ben alleen al in de common room al zoveel details aan het bekijken. Ook de hoeveelheid mensen is echt opmerkelijk veel. Avalance is volgens mij ook dezelfde studio achter Hunter - Call of the Wild, dus mijn hoop is dat die game nu ook een degelijk current next behandeling krijgt.

    Er zitten meer details in dan ik ooit gezien heb en dat is vlak na de proloog nog maar. De insteek van de game is ook erg goed gedaan, maar vooralsnog te vlak en vriendelijk nog, maar misschien is dat wel begrijpelijk. Technisch nog het nodige te doen, maar geluid en grafisch niet en ook de besturing werkt goed mee. Redelijk wat opties voor josti's zoals Yellow ook. :+
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2023
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Is die kritiek op the Witcher wel terecht? Is het juist niet lastiger een oude game optimaliseren dan een nieuwe? Je bent meer aan het herstellen waar Hogwarts van de grond af aan opnieuw kon beginnen.

    Een nieuwbouwwoning is ook makkelijker duurzaam te bouwen dan een bestaande jaren 80 verduurzamen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    Maar hoe is de insteek van het verhaal gedaan?

    Stukje proloog gespeeld. Combat nice en snappy. En sfeer meteen goed. Nog even gekeken naar Harry Potter op de PS2 en moet toch zeggen dat het een minpuntje is voor EA dat ze geen raytracing hebben uitgevonden.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2023
    Zifnap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina