Ik heb gisteren een uurtje of vier gespeeld. Ik7 vind het tot nu toe echt ge-wel-dig. Er werd hier gezegd dat de tutorial te lang is, dat vond ik niet. Het was een prima intro en je wil ook wat van de setting voor het verhaal meekrijgen natuurlijk. Het kasteel is ook echt buitengewoon mooi zeg. Ik heb er pas een beetje van gezien en ik heb zo veel zin om het helemaal te ontdekken. Ik kan niet wachten totdat ik een hoger level ben en ook geheime gangen kan ontdekken, die zitten er vast in. Ik heb het gevoel dat alleen het kasteel al groot genoeg zou zijn om een hele game in te maken; dat was immers ook wat de HP games deden. En dan zit er echt nog een ENORME map omheen. Niet écht een spoiler, maar vooruit:
Ik ben nu net aangekomen bij Hogsmeade en moet nu een toverstok gaan kopen. Dus ik ben echt nog steeds aan het begin. Dat belooft op zich veel goeds, als ik daar al vier uur over doe. Het kon sneller, maar ik het exploren is juist zo leuk.
Tip van het huis: doe van tevoren de quizzen op https://my.wizardingworld.com/ en link je account. Dan krijg je een extraatje (ik weet ff niet meer wat, ik had het nog niet gedaan) en die info wordt in je game geladen.