Ik ben gister aangekomen op Skellige. Voor het eerst. Zat terug te kijken en heb 6 jaar geleden 26u gespeeld en 2 jaar terug 22 uur. Beide keren vroegtijdig gestopt. Nu dus wel op Skellige.. uitspelen maar denk ik. Ga nu niet meer van de paden af en zit dus bijna niet meer vast in bomen.
Hectisch. Kan me de aankomst niet meer herinneren. Werd wakker op het strand. Bijzondere was wel dat Roach gewoon naast me stond, dus 1min later reedt ik alweer tegen een boom aan.
https://www.gamingbible.com/news/the-witcher-3-newgen-update-added-realistic-vaginas-083446-20230210 8 jaar oude game maar wel met kut graphics
Net bij de kut van yennefer aangekomen, blijft altijd indrukwekkend om dit gebied te verkennen. Er is een platgelopen drassig gebied met overal kleine beesten. Ik kijk nu al uit om straks te switchen tussen de ongerepte kut van Ciri en de levendigheid in de kut van Triss. Alleen is het geluid van de wind nog te hard. Hoop dat ze dit nog patchen. The Witcher the wild cunt
Met de update, is de situatie nu beter geworden? Antwoord: op de consoles niet op alle fronten. De RT modus draait beter, maar de 60 FPS modus haalt sinds de patch zijn target niet meer consistent. Een opvallende patch voor de consoles, om op zijn minst te zeggen. De PC versie draait na update iets beter, maar performance is in het algemeen nog steeds verre van ideaal.
Beter dan voorheen... eindelijk. RT modus, met zijn hoge input latency, is nog steeds niet aanbevolen.