Quests komen toch allemaal op de map te staan of zijn er ook wat die "verborgen" zijn en je dus echt zelf in de wereld moet vinden?
Het begin van sommige side quests komt op de map te staan. Bijvoorbeeld als je 'een gerucht gehoord hebt' oid. Maar verder staat volgens mij alleen de actieve quest of evt de main story quest op de map aangegeven. Voor het niet-fasttravelen en daarmee exploren van de map was het wel fijn geweest als alle actieve quests standaard op de map aangegeven zouden zijn. Dan kun je gewoon alles onderweg/in de buurt afwerken, als je er toch bent. Ipv dat je ergens met de bezem naartoe vliegt, over alles heen, of fast travelt. Dat zou een mooie mod of hopelijk gewoon update zijn.
Dat is toch juist leuk? Dat je zomaar compleet onverwachts een toffe nieuwe quest tegenkomt die niet op de map staat.
Niet als je nog 1 quest moet om trophy te halen. En wat is het punt van de map dan, of alles of niets
Wel irritant dat ik niet verder kan met het verhaal. Schijnt namelijk een bug te zijn dat er geen verhaal quest verschijnt op de map. Even afwachten tot dat gefixed is. Gelukkig nog het nodige andere te doen.
Ja, best wel veel trouwens. Het is echter zo dat gele taken wel zouden moeten verschijnen, maar dan met een slotje erop immers. Dan moet je er even overheen met de cursor en dan zie je war de voorwaarden zijn om verder te kunnen gaan. Nu is het zo dat die gele helemaal niet verschijnen en dat schijnt dus een fout in de game te zijn.
Schilderijen moet ik eigenlijk zeggen, maar is met iemand van Gryffindor. Zit ergens in The Great Hall als ik me goed herinner. Spoiler Je moet dan vlinders terugbrengen naar hun frame.
whuut? dat is toch niet echt een quest maar gewoon iets voor wat meer van die papieren te scoren of voor trophy ofzo?