Het lukt me nog steeds niet om die minor erdtree boss in dat zuidelijke gebied solo te doen. Kreeg hem neer tot 70% ongeveer, maar daarna ben ik steeds de sjaak omdat ik hem niet goed genoeg raak.
Gisteren wel bijna een stevige PvP encounter gewonnen, maar die gast had meer potions dacht ik. Wat betreft het Lake gebied. Door die geesten die aan het vechten zijn met die soldaten, waarbij je ook zo'n grote geest reus hebt, daar vlieg ik doorheen. Alleen die reus zelf niet, doe amper schade. Wat betreft die toren vlakbij ga ik er ook makkelijk doorheen en die mage bovenaan is ook zo dood.
Ik merk dat mijn +8 Katana, standaard, en mijn build met holy ashes meer schade doen dan ik had gedacht. Ik moet echter nog tot level 49 door voor ik bloodfang kan gebruiken, maar ik baal er een beetje van dat dat een 2H zwaard is. Die gaan zo sloom, zeker op een Samurai.
Wel al een gewone reus gedood en dat ging zonder veel moeite. Wel blij mee, want ik zit dus op de goede weg tot nu toe. Had de game een tijd niet aangeraakt vanwege andere games, maar ik wil nu wel weer wat meer spelen om meer progressie te boeken. Ging gisteren best wel lekker. In elk geval heb ik mijn stapel runen nog op zak.