Ja eindelijk. Wil meteen deel 1 weer spelen. Samen met de opening en Bill en Frank episode de beste van het seizoen.
Volgende week toch al weer de laatste aflevering? Game zelf nooit gespeeld maar voor mijn gevoel zitten wij nog lang niet bij een einde dus erg benieuwd naar de volgende aflevering
Ik begin een beetje af te brokkelen, laatste EP kon me niet echt boeien. Ik begin de game ook weer meer te herinneren en dat is toch echt elke keer beter dan de serie. Kan ook komen omdat ik Attack On Titan ervoor keek wat een vd ziekste anime episodes ever was dus dan is dit echt een boring ass mid serie ernaast.
Deze ep was weer heel goed. Na twee wat tragere episodes, met episode 8 als dieptepunt, nu weer een toppertje. Ben benieuwd naar de laatste. Moet wel een ep van anderhalfuur zijn..?
Dit was 8 he. En die laatste is driekwartier, dus ik heb ook t idee dat we helemaal niet bij t einde van de game zijn. Maar goed, ik kan me verder echt geen kut van herinneren, was die kannibalen ook al vergeten.
In principe lopen ze nu alleen naar Fireflies - beetje praten mensen daar - laatste stuk - einde. Te weinig infected gezien in de serie wel.