Zo immersive! Super onvergeeflijk zijn ze niet echt. Maarre, als ik dit zo lees, dan is Avada Kedavra dus echt pas in de end-game een optie? Beetje jammer. https://www.powerpyx.com/hogwarts-legacy-how-to-unlock-avada-kedavra/
Spoiler Moet je side quest line voor gebruiken. Inmiddels al vaak genoeg gebruikt, waaronder op een troll voor een andere quest. Werkt ook op de meeste boss battles.
Nee is gewoon inconsistent. Zelfde dat je in een duel AK gebruikt om daarna een cutscene te krijgen waarin je een QT moet doen im te winnen.
Ja die sidequests doe ik direct als ze zich voordoen. Maar ik had opgezocht wanneer dat is: na een bepaalde main quest. Ik geloof de derde grote quest? Dan zit je daarna in de lente lijkt me. Redelijk end game niet?
Ja I know. Ik heb het opgezocht. Maar er stond op internet in verschillende gidsen dat... Spoiler ...de Sebastian quest waarbij je Avada Kedavra krijgt pas beschikbaar wordt zodra je de derde of vierde Keeper Trial voltooid hebt. Dat is redelijke end game toch?